11. heinäkuuta 2017

CYPRUS HAUL

Kyproksen ostospostaus, vihdoin sain kuvattua kaikki vaatteet ja kosmetiikat, mitä tuli kannettua kotiin! Protaras ei tosin ollut mikään shoppailijan kaupunki, kaupat oli todella vähissä, mutta pääkadulla oli muutama liike, joista löysin pairt helmet
threestripes
whitedress
Vikana iltana, kun muu perhe pysähtyi hakemaan pirtelöt, mä juoksin äkkiä takaisin yhteen vaateliikkeeseen etsimään mekkoa, jota olin pari päivää aikaisemmin sitten sovittanut. Uudestaan sen nähdessäni en kuitenkaan enää tykännyt siitä, olkaimet olisi aiheuttanut rintsikkaongelman ja väri ei muutenkaan ehkä kuitenkaan imarrellut mua. Kiersin tän pienen liikkeen mekot uudestaan läpi, koska tosiaan oli viimeinen ilta enkä halunnut missata mitään. Siitä löytyi sitten tämä rakkauspakkaus ensi silmäyksellä Valkoinen mekko mustilla (en oo ihan varma onko noi sittenkin tummansiniset) raidoilla, tosi seilorihenkinen ja just mun tyyliä! Valkoinen on ehkä hieman arka väri, mutta ihana nyt kesäksi. Sovituskopin kautta kassalle, jopa myyjä kehui tätä löytöä, koska kuulemma näitä ei ollut montaa kappaletta. Äkkiä jotkin kesäjuhlat, että pääsee laittamaan tän päälle
striped shorts!!!
Rennot, puuvillaiset raitashortist kiinnitti mun huomion, kun myyjä vähän auttoi mua löytämään korkeavyötäröisiä shortseja. Näissä on kans vähän sellaista merenomaista tunnelmaa, punainen huulipuna ja valkoinen kauluspaita näiden shortsien kaveriksi niin we're ready  
lumene
Lumenen Glow Refresh -kasvosuihkeen hankin jo Helsinki-Vantaalta mukaan reissuun. Oon käyttänyt tota äitin kaapista, nyt piti hankkia oma, koska toi on yks maailman ihanimmista ihonhoitotuotteista: kosteuttava, c-vitamiinin ansiosta sävyä tasoittava ja antaa kivan hehkun. Ilman meikkiä ja tän suihken voimalla mentiikin koko viikko!
knittedshorts moreshorts
Mustat, kudotut shortsit oli pakko saada, kun ne löysin! Mullahan on samankaltaiset valkoisina (tosin monen vuoden käytön jälkeen ne on ruvennut kellertämään haha), joten oli pakko hankkia mustat kaveriksi. Mustia shortseja multa puuttuukin, joten nää oli tosi oivat. Tykkään
flowershorts2 flowershorts
Toinen lemppariostos: kukkashortsit Nää kiinnitti mun huomion seinällä roikkuessaan, mutta kun koko lappu näytti one size, rupesin vähän skeptiseksi. En uskaltanut ajatella, istuuko ne mulle ollenkaan, koska noi olisi ollut sydäntä särkevää jättää kauppaan. Ihana myyjä huomasi mun epäilyksen, joten tuli varmaankin sen takia puhumaan mut ympäri ja pisti mut sovituskoppiin shortsit mukanani. Kiitos hänelle, ne istui, rakastuin entistä enemmän enkä voinut tehdä enää muuta kuin ostaa nämä. Niiiiiin nätit, en pääse yli
oliveoil
Kuten varmaan jokaisessa Kreikan saariston myymälöissä, Kyproksellakin kaupat oli täynnä oliiviöljystä valmistettuja tuotteita. Oon aina aikaisemmillakin reissuilla ostanut samankaltaisia kosmetiikkajuttuja, nyt halusin välttämättä kokeilla huulirasvoja. Otin mukaan vadelman ja kaakaovoin tuoksuiset versiot (vaihtoehtona oli myös aasin maito haha :D) enkä vois olla tyytyväisempi
  Helsinki-Vantaan kentältä ostin myös ennen lähtöä vihdoin tän värillisen kulmavahan Lumenelta. Tää olikin mun kulmien kaveri reissun ajan ja palvelee mua edelleen, kun oon vaihtanut kulmarutiinia vähän luonnollisempaan suuntaan! 
tommygirl
Viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä Helsinki-Vantaalta löydetty hajuvesi: Tommy Hilfigerin Tommy Girl. Tosi ihana tuoksu, ei ollenkaan liian makea, vaan sellainen voimakkaan mieto. Haha, vaikea selittää, mutta tätä ei tarvitse suihkauttaa paljoakaan plus ei tule sellaista makeaöveriä, kuten mun muissa tuoksuissa! Ei ehkä paras kesätuoksu, mutta syksyn ja talven tullessa turvaudun tähän varmasti. 

Kyllähän sitä rahaa paloi, vaikka tuntuu, ettei paljoa tullut ostettuakaan, haha. Mutta tykkään kaikesta, näiden varjolla heitinkin tossa yli yhden ikea-kassillisen vaatteita odottamaan kirppispöytää.

6 kommenttia :

  1. Todella ihania ostoksia! Ihastuin tuohon mekkoon ja nuo kukkashortsit ovat kyllä silkkaa rakkautta! Ihanan pirteän oloiset :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana sattuma, että just samat lempparit <3

      Poista
  2. Toi mekko wau, sopii sinulle todellakin

    VastaaPoista
  3. Voi tuo mekko on niin ihana, kuten kukkashortsitkin!♥ Aasin maito -huulirasva olisi kyllä ollut aika eksoottinen :D

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha nimenomaan, harmi ettei tullut haistettua sitä testeriä :D mutta kiitos <3

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥