22. heinäkuuta 2017

ASUKUVIEN ENNÄTYS

Maailman nopeimmat asukuvat: noin 30 kuvaa muutamassa minuutissa, yksi onnistui ja here it is. Päätin kuitenkin julkaista sen, koska uudet, ihanaakin ihanammat, raikkaat, valkoiset Vagabondin kengät pääsivät ekaa kertaa käyttöön! 
emmakoo2

Oon elänyt koko kevään ja kesän ilman valkoisia tennareita, kun mun Niket vähän pilaantu - kiitos pikkuveljen - enkä mistään meinannut löytää kivoja yksilöitä. Punnitsin uusien Niken lenkkareiden ja slip one -mallisten tennareiden välillä, mutta Stockmannin alekenkuleita netissä selaillessani, törmäsin näihin. 
  Hauskaahan tässä on, että vasta myöhemmin - kun kengät olivat siis pidemmän aikaa pyörinyt mielessä - tajusin näiden olevan täsmälleen samat kengät, kuin ne mun mustat Vagabondit. Näissä on vain kankaan sijasta tekonahkaa, joka on niiiiin paljon helpompi pitää puhtaana. Tuskin olisin näitä harkinnutkaan, jos ois ollut valkoista kangasta (oon saanut niin tarpeekseni siitä kenkien jynssäämisestä :D). 

Tässä asussa on itseasiassa myös housut, joita en oo tainnut esitellä - kirpparilta bongatut Bershkan korkeavyötäriset farkut. Täyttä rakkautta Kavensin lahkeita ja asensin tonne taakse kuminauhan, jotta on napakat päällä - salamana näistä tuli lempparifarkut!! Oon tajunnut, että kahdet lempparit, nämä ja mom jeans, on molemmat Bershkan housuja, joten vähän harkitsen tässä pientä housutilausta kyseiseltä liikkeeltä... Hmm.

Voisin vielä kirjoittaa oman kappaleensa tosta Stadiumin bomber-takista, jonka oon unohtanut kaapin perälle, mutta pidetään tää lyhyenä. Lupasin itselleni käyttää ton miltei puhki ennen talvea, muutenkin pitäisi ryhdistäytyä käyttämättömien vaatteiden kanssa. 

Mutta takaisin kenkiin - eikö näytäkkin freshiltä, kun heti laittaa valkoiset popot?

2 kommenttia :

  1. Nuo valkoiset kengät tekeenkyllä asusta tosi raikkaan! Ja vau tuo bomber, aivan ihana♡

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon aina ollut sitä mieltä, että valkoiset kengät sopii kaikkeen ja antaa aina viimeisen silauksen :) Kiitos paljon, toi bomber onkin ollut yks lemppareista, kuosinsa vuoksi ehkä vähän hankala stailata, mutta pakko ryhdistäytyä :D

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥