11. kesäkuuta 2017

UUSI SILMÄTERÄNI: IPHONE 7

Siinä se nyt on! Puhelin. jota oon harkinnut nyt jo muutaman kuukauden ja yrittänytkin säästää jonkin verran sitä varten. Selvisin ihmeen pitkään IPhone 5S:llä, kun miettii, että se oli ollut pari vuotta jo siskollani ennen mua. Sain kuitenkin tarpeekseni siitä hirvittävän huonosta akun kestosta ja pienestä tilasta - muuta huonoa sanottavaa siitä ei edes ole. 
  Oli kuitenkin aika päivittää luuria rutkasti uudempaan - IPhone 7 En tiedä, miksi ihastuin just tähän, mutta kun näin tän perus hopeisen version niin se oli menoa se - siinä oli kännykkä, joka olisi just mun. 
iphone7 iphonee7
Pientä vertailua, haha. Vitonen oli ihan unelma mun pienille käsille, tähän seiskaan on ollut vähän tottumista :D
iphone
Oon ollut vähän huono päivittämään puhelimia, koska hinnat nyt on mitä on. Lisäksi oon niin ikuisuuskäyttäjä, joten uuden puhelimen täytyy olla just sellanen kuin haluan. Siksi sinnittelin IPhone vitosella niin pitkään, mutta nyt parin päivän jälkeen oon enemmän kuin tyytyväinen mun uuteen, ihanaan, IPhone 7:än! Kuvan laadun parantumisen huomaa välittömästi, akunkesto on ihan luksusta, jopa kirkas silikonikuori pistää hymyn huulille ja onhan tää nyt selvästi nopeampikin kuin mun vanha vitonen.. :D En voisi olla yhtään tyytyväisempi!
newphone ip7 iphone7new
Onko teillä kokemusta tästä luurista? :) 

4 kommenttia :

  1. Itseltäni löytyy muutaman kuukauden vanha 6s ja onkin ensimmäinen Applen tuote mulla. Pakkoa sanoa kyllä, että oon ehdottomasti IOS tyyppiä enemmän kuin Android! :D niin nopea ja sulava ja näyttää nätiltä myöskin! Seiskasta en oikein välittänyt sen kuulokehömpän takia ja on muutenkin ihan liikaa mun lompakolle. D: mutta tähän kutoseen on niin tyytyväinen kun voi vain olla! Kiva postaus, ihanaa lukea tälläisiä ns. nörttipostauksia haha<33

    tessa-kalpea.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ton kuulokejutun takia ostaminen venyikin ja muutamalta kaverilta kyselin, että onko se nyt niin paha (niillä on kans siis 7) :D mutta tässähän tulee nää uudet kuulokkeet mukana, joten sitä ns. lisäosaa ei edes tarvitse. Ainoastaan täytyy valita, että kuunteleeko musiikkia kuulokkeilla vai lataako kännykkää - asiat, joita en muutenkaan tee koskaan samanaikaisesti, joten tässä ei mulla ollut ongelmaa :) Mutta samaa mieltä ton käyttöjärjestelmän suhteen, koskaan mulla ei andriodia kyllä oo ollut mutta emmä sitä osaa käyttäkään haha, kaikki Samsungin puhelimet varsinkin on mulle ihan hepreaa!

      Poista
  2. Tosi ihanan värinen ja kuulostaa niin hyvältä puhelimelta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihastuin niin tähän hopeaan, kun oli niin puhdas ♥ ja voin vinkata, että hyvä tää onkin!!

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥