9. kesäkuuta 2017

LITTLE ROOM TOUR

Mulla on jo pitkän pitkän aikaa ollut hirvittävä tarve vaihtaa huoneen järjestystä tai tehdä muuten jokin iso muutos mun huoneeseen. Oon selaillut Pinterestiä ja Weheartitiä ihan kyllästymiseen asti etsien inspiraatiota, uusia säilytysratkaisuja ja kivoja tapoja tuoda huoneeseen eloa pienillä sisustusjutuilla. Tartuin vasta viikon alussa tuumasta toimeen ja käänsin huoneen ns. väärinpäin. 
myroom
Sängyn ja kirjoituspöydän heitin vastakkaiselle seinälle, ja toin hiusjutut meikkien läheisyyteen. Laitoin ennen hiuksia aina vartalopeilin edessä, mutta nyt mulla on kaikki kauneusjutut tossa ikkunan alla!
details clothes
En yleensä tykkää pitää vaaterekkiä tällä seinällä, mutta nyt se näyttää itseasiassa ihan kivalta - kun rekissä roikkuu vähemmän vaatteita, niin toi ei tunnu niin tunkkaiselta (mulla kun on taipumus joskus tunkea tohon ihan liikaa lempparivaatteita, haha).
interior
Peili sai jäädä omaan paikkaansa, koska tosta kohdasta tulee parhaat asukuvat Instagramiin, sekä huone tuntuu isommalta, kun se on ovea vastapäätä.
room
Mun huone on sen verran pieni, että näillä huonekaluilla ja mun omilla tarpeilla ei hirveitä muutoksia saa aikaan, mutta onhan tää nyt ihan erilainen kuin aikaisemmin. Mulle on kuitenkin tärkeetä, ettei sänkyn laita ole seinää vasten, meikin teen aina luonnonvalossa, joten ikkunan edessä oleva meikkipöytä on must, telkkarin pitää olla vastakkaisella seinällä kuin sänky sekä pistorasioiden tulee olla hyötykäytössä niin, ettei jatkojohtoja hirveästi tarvitsisi. Isot on kriteerit pieneen huoneeseen, vai mitä?

Mikä on teijän lempparikohta omassa huoneessanne? :)

2 kommenttia :

  1. Ihana huone, tosi nätti sisustus!
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥