6. kesäkuuta 2017

KIRPPISLÖYDÖT

Kuten tiiätte, rakastan kierrellä kirppiksiä ja varmaan suurinosa mun vaatekaapin sisällöstä on hankittu eri kirppiksiltä ympäri Suomea. Kävin taas eilen extempore kiertelemässä yhden luottokirppiksistäni eli Tuusulan Femmatorin ja mukaan tarttui taas tosi kivoja - ja hyödyllisiä - juttuja. Ainoa, mikä eilisessä jäi harmittaa oli yhdet housut, jotka ei sittenkään mennyt päälle ja yks mekko, jonka hintalappu oli hävinnyt - ne siis jäi sinne, mutta nää kolme juttua lähti mukaan! 
fleamarket
Yks parhaimmista löydöistä, mitä oon tehnyt - Victoria's Secretin reppu! Tää on aivan ihana, just kivankokoinen ja tää malli sopii mun tyyliin normireppujen sijasta. Tää on just oiva reissuun sekä kesän muihin tapahtumiin.
thrift thrifting
Löysin ihan sattumalta Pull&Bearin two piece -asun. Tää on aivan ihana!! Kivan kuosinsa takia tää menee niin arjessa kuin juhlassakin asusteista riippuen. Sen lisäksi oversize-svetari, joka on oikeasti enemmän marjapuuron värinen, ei noin hailakan vaaleanpunainen. Tää on ihanan ohut verrattuna muihin mun svetareihin. 

Mikä on teijän lempparikirppis? Jos asutte pk-seudulla, niin saa heitellä vinkkejä, missä mun kannattaa käydä kiertämässä :)

2 kommenttia :

  1. Vautsi kuinka ihania löytöjä! Ei kyllä arvaisi kirpparilta hankituiksi :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se kirppiksillä onkin parasta, voi löytää vaikka mitä haha :D kiitos!

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥