19. kesäkuuta 2017

ELÄMÄNI NUMEROINA

breakfast 6 Perheenjäsentä || 1 Vuosi lukiota jäljellä || 8,6 Keskiarvo || 5 Sarjaa katsottavana (hups)
details Yli 14 kokonaista päivää Snapchatissä (ihmeellistä mulle haha) || 0 Päivää Kyproksen reissuun (Nyt mennään!!) || 1 Ihanaakin ihanampi karvaturri ♥ || 2 Feilannutta vaatetilausta (näistä postausta lähitulevaisuudessa..) || 3 Kassillista kirppiskamoja
wihtoutmakeup 1 Uusi lemppari ripsari || 4 Kirjaa luettavana || Yli 10 kiloa matkalaukussa || Lukemattomia syötyjä jäätelöitä sekä omenoita (voisin elää näillä :D)

Näin samankaltaisen postauksen yhdessä blogissa, ja ajattelin, että mun on pakko toteuttaa tällainen! Mutta kuten tossa vähän vihjailinkin, postauksen tullessa ulos oon lentokoneessa matkalla etelään, Kyproksen lämpöön - oon ajoittanut postauksia tän viikon ajalle, mutta mun lomaa voi seurailla Instagramista @Emmmakarki 

1 kommentti :

  1. Tosi kiva postausidea, tämän voisin toteuttaa omaankin blogiini :) Mukavaa reissua sinulle!
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥