8. toukokuuta 2017

PETTYMYKSEN AIHEUTTANEET TUOTTEET

Mun on jo kauan pitänyt toteuttaa tän tyylinen postaus, varsinkin, kun sitä on tullut kokeiltua vähän niitä näitä hius-, kosmetiikka- ja hygieniatuotteita, ja kuten aina, myös mun kohdalle on sattunut niitä huteja useampaankinn kertaan. Nämä on siis aivan omiin kokemuksiini perustuvia mielipiteitä, kertokaa ihmeessä, jos teillä on just päinvastoin! :)
   Tykkään kokeilla kaikkea uutta, mutten yleensä sijoita hirveitä summia tuotteisiin, joista en tiedä mitään. Useammat meikkivoiteetkin on kokeiltu ensin aikakausilehtien mukana tulleista testereistä, sen jälkeen ehkä vasta talsittu kauppaan ja ostettu itse tuote. Samoin käy usein kasvonaamioiden ja rasvojen kanssa, eikä mulla muutenkaan ole mitenkään arvokasta meikkikokoelmaa. Oon kuitenkin sen verran pihi, että ostan vasta sitten, kun oon varma tuotteen käytöstä (huulipunia nyt lukuunottamatta, haha).
_MG_3834
_MG_3828
Muistan pari vuotta sitten tapelleeni deodoranttien kanssa, kun tuntui ettei mikään sopinut mulle - milloin oli paidoissa tahroja, hiki tuli läpi tai koostumus oli muuten vain väärä. Oon kokeillut älyttömän montaa erilaista antipersperanttia ja deodoranttia, eikä tämä Rexonan Ultra Dry erottunut joukosta ollenkaan. Jo heti alussa tunne jäi tahmaiseksi, eikä tää kyllä muutenkaan kestänyt päivän menossa mukana.

Jos jotain kokeiluun ostan, niin yleensä huulituotteita: rasvoja, kiiltoja ja punia mulla onkin varastot täynnä. Se oli yks Sokoksen 3+1 päivä, kun nää Lumenen Creme Lip Glossit oli tarjouksessa, joten tottakai nappasin heti kättelyssä kaksi. Vaikka sävyt on mun mielestä ihan älyttömän ihania, niin toi koostumus takkusi heti ensimmäisesti käyttökerrasta lähtien. Tahmainen, naurettavan huono pigmenttisyys, eikä nää huulilla kestä sitä paria minuuttia enempää - yks huikka vesilasista niin kaikki on jo jäänyt siihen lasin reunaan. 

Tungin tähän myös tän EOSin huulirasvan, koska noh, tän ostamista kadun ja aikamoisen pettymyksenhän tää tuottikin. Odotukset oli turhan korkealla, mutta niin paljon näitä yhdessä vaiheessa hehkutettiin, että tuli jopa yllätyksenä, kuinka huono huulirasva tää loppujen lopuksi on... :(
_MG_3831
Toinen syvästi hehkutettu, mutta mulle pettymyksen tuottanut tuote: Batisten kuivashampoo. Mun täytyy oikeasti ihmetellä, mikä näissä oikeen aiheuttaa sen hehkutuksen!? Hyvä tuoksuhan tässä on, mutta siihen se jää. Oma kokemukseni on, että hiukset on entistä likaisemmat ja lättänät, sekä ne rupesi rasvoittumaan paljon nopeammin, vaikka suihkukertoja en vähentänytkään. En vaan tykännyt, sopii paremmin vaikka ilmanraikastimeksi... :D

Oon löytänyt itselleni luottolämpösuihkeen, mutta kerran sitä ei sitten kaupassa ollutkaan, joten nappasin itselleni hätävarana tän Wellan Therman Image -lämpösuihkeen. Huhhuh, ensimmäinen käyttökerta jäi myös viimeiseksi. Mä inhoan tuotteita, jotka tekee hiuksista jotenkin kuivat ja tönköt eikä tää muuta niistä tehnytkään kuin kuivat ja tönköt... Suoraan sanottuna ihan kamala lämpösuojaksi, hiukset näytti paljon likaisemmilta ja tuntuikin hassuilta.
_MG_3830
Tehän tiedätte, kuinka paljon rakastan Essencen meikkejä, ja oonkin löytänyt tosi monta hyvää tuotetta näinkin edullisesti. Mutta taas, tähänkin sarjaan mahtuu floppeja, ensimmäiseksi nimittäin tämä kulmageeli. Jäljittelee ehkä vähän sitä hehkutettua Anastasia Beverly Hillsin dipbrow pomadea, mutta ei toimi sitten alkuunkaan. Väriä tulee kyllä siveltimeen ihan kivasti, mutta en tiedä mihin se kaikki katoaa, kun yritän sutia sitä kulmiini - lopulta se sitten levittyykin vähän hassusti, ei siis ihan mun tuote. 

Essencen eyeshadow base ei myöskään vakuuttanut mua, vaikka oli ihan kivan pigmenttinen ja tasoitti luomien väriä. Sävy oli kuitenkin vaihtoehdoista vaalein, mutta silti mulle liian tumma eikä se kyllä vaikuttanut luomivärien pysyvyyteen, aika turha siis loppujen lopuksi. 

Minkälaisia kokemuksia teillä on näistä tuotteista? Entä minkä jutun ostamista te eniten kadutte?

2 kommenttia :

  1. Tosi kiva postausidea, hyvä kuulla myös niistä tuotteista, mitkä ei toiminutkaan odotusten mukaisesti! Itsellä on tuohon Essencen luomivärinpohjustajaa kohtaan hieman ristiriitaiset tunnelmat. Ensimmäiset pari viikkoa oikein huomasi, kuinka se piti luomivärit paremmin paikoillaan mutta sitten sen teho vain jotenkin lakkasi, aivan yhtäkkiä. Mielestäni en muuttanut silmämeikkirutiinissa yhtään mitään. Loppuun se silti on kait käytettävä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tykkään ite lukea tällasia postauksia tosi paljon, kun saa vähän osviittaa minkälaisia kyseiset tuotteet on! :) ja joo sama mulla, en tiedä mihin ton tuotteen käyttäisin mutta en rehellisesti haluisi heittää sitä roskiinkaan :D

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥