14. toukokuuta 2017

4 things I would NEVER wear

Toinen toivottu postaus heti perään, oompas ollut ahkerana.. :D Mutta tää oli niin mielenkiintoinen idea ja mulla oli selkeät linjat, mitkä sisällytän postaukseen, joten let's do this now! Kun muut tekee toivomuslistoja, niin mä meen eri kautta ja kerron, mitä en itse laittaisi päälleni - never say never, mutta tunnen itteni aika hyvin. Taas nää perustuu omiin kokemuksiini ja on täysin mun omia mielipiteitä, ketään ei ole tarkoitus loukata. Jos te näistä tykkäätte niin rock them for me! 
polkadot
Polka dots!
Ai, että! Kuosi, joka on ollut jo ihan pienestä pitäen inhokki, ja kuuluu edelleen listan kärkeen. Näistä tulee tosiaan vähän vastenmieliset, Monika-täti/Minni-hiiri vibat, enkä pysty sietämään pilkkupaitoja, hameista nyt puhumattakaan. Oon törmännyt myös pilkullisiin farkkuihin ja korkokenkiin... Joo ei!
fishnet
Fish net!
Tulee tukala olo jo katsoessa näitä kuvia. Sukkahousuvihaajana en voi myöskään sietää fish net -sukkia tai -sukkahousuja, voin vaan kuvitella, kuinka epämukavat noi on päällä (ja vielä farkkujen alla tai kengissä, yhh!!). Myönnän, että ne lisää asuihin särmää, mutta nope.
corset
Corset belt!
Kun Kylie Jenner ekaa kertaa astui ulos korsettivyö päällään, mä vähän naurahdin. Siitä hetkestä lähtien oon ollut sitä mieltä, että korsettivyö ei mun garderobiini pääse. Näistä tulee liikaa mieleen mun waist trainer, jota käytän niin, että se pysyy piilossa. Tai voisinhan mä sen vaatteiden päällekin tunkea, koska fashion, vai mitä? :D 
shoulder
One shouder shirt!
Tykkään off shoulder -paidoista ja isoista neuleista, jotka valuu toiselta olkapäältä. Mutta tarkoituksellisesti one shoulder -paidat ja -mekot ei oo koskaan miellyttänyt mua. Johtuu suurimmaksi osaksi siitä, että mun olkapäät on leveähköt ja yksiolkaimiset yläosat korostaa niitä entisestään. 

Bonuksena paidat, takit, kangaskassit yms. jotka näyttää älyttömän kivalta, on kivanvärisiä tai mallisia, mutta sitten ne on täytetty jollain kuvalla tai tekstillä, joka ei istuisi todellakaan mun päälleni... Tän takia oon jättänyt niin monet paidat ja yhden superihanan farkkutakinkin kauppaan! 

Mitä fiiliksiä teillä on näistä kyseisistä vaatteista? Entä mitä te ette ikinä pukisi päällenne? :)

4 kommenttia :

  1. Huh tuo corset belt ei näytä omaankaan silmään hyvältä. Kiva postausidea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha vähän täytyy ihmetellä tätä trendiä, mutta jokainen tavallaan :D

      Poista
  2. Samaa mieltä muista paitsi verkkosukkahousuista. Ne on yllättävän mukavat jalassa xD Multa jää moni vaate ostamatta koska hyllyllä se näyttää kivalta, mut sovittaessa ihan väärältä. Hyvä mennä sovituskoppiin kuuden eri paidan kanssa ja ulos lähtiessä hyvällä säkällä yks lähtee mukaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai on? jotenkin vähän mietin, että kun niin moni tykkää niin niiden on pakko olla mukavat tai jotain :D mutta joo, mulla on sama, hyvänä puolena se, että on säästänyt rahaa!

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥