6. helmikuuta 2017

HAIR PRODUCTS I USE & LOVE

Hiusjuttuja postailen toodella harvoin, oonkohan koskaan tosin tehnyt mitään hiuksia koskevaa postausta... Hmm, no nyt se korjaantuu. Tässä tulee kaikki tuotteet, joita käytän hiusteni hoitoon, pesuun ja kunnossa pitoon (sen lisäksi, että leikkailen latvoja silloin tällöin enkä värjäile hiuksiani kotona). 
hairbauty beauty
Pesen hiuksia noin joka toinen päivä, paitsi jos tiedän, etten ole seuraavana päivänä menossa yhtään minnekään - silloin saatan venyttää väliä kolmeen päivään. Mun hiuspohja on todella kuiva, jonka vuoksi annan päänahan silloin tällöin rasvoittua ns. kosteuttaen sitä hiuspohjan erittämillä öljyillä. Sen lisäksi mulla on käytössä ihan päänahalle tarkoitettu öljy, mutta sitä tulee enää käytettyä todella todella harvoin. 
shamppoo
Aloitetaan yhdellä lempparishampoollani: TeaTreen Lemon Sage Thickenin Shampoo. Tuoksuu älyttömän hyvälle ja puhdistaa tehokkaasti ihan pienellä määrälläkin (voitte nähdä, että oon yrittänyt puristaa tuolta viimeisimpiä pisaroita :D). En osaa sanoa, onko mun hiukset paksuuntunut tätä käyttäessä, kun mulla on o luonnostaan tosi paksut hiukset. 

Toinen ihana tuote on hiuksiin jätettävä hoitoaine Bed Headilta. Tää Colour Goddess pitää hiusvärin hyvänä ja tuoksuu taas yllättäen älyttömän hyvälle! Ja parasta on, että tää tuoksu pysyy hiuksissa jopa seuraavaankin päivään
conditioner
Kuka sanoi, että markettituotteet eivät olisi tarpeeksi hyviä hiuksille? Mä miltei vannon perustuotteisiin, ja suurin osa käyttämistäni kampaamotuotteistakin on tullut kummitädiltäni, joka vaan vinkkailee mulle aina kaikista uusista jutuista. Mutta Garnierin Respons -hoitoaineita en vaihtaisi mihinkään  
silvershampoo
Kun värjäsin takaisin vaaleammaksi oon pyrkinyt pitämään liikakeltaisuutta poissa. En tosin tavoittele mitään silver-blonde-hiuksiakaan, joten käytän Four Reasons -hopeashampoota, Biozellin hopeahoitoainetta ja Klippoteketin hopeasuihketta todella maltillisesti - mutta ne toimii! 
hairstuffhairoil
Niistä kummitätini vinkkauksista puheenollen, tässä kaksi tuotetta, joihin oon rakastunut. Muistan istuessani kampaajalla, kun tätä Four Reasonsin Beauty Argan Seerumia laitettiin mun hiuksiin ja se tuoksu huumasi mut täysin! Sainkin purkin saman tien käteeni ja oon siitä lähtien laittanut tätä aina muutaman kerran viikossa kuiviin hiuksiin. 
  Toinen on Four Reasonin Save The Hair Beauty Primer, joka on hiuksiin jätettävä 'hoitoaine' - koostumukseltaan siis. Tää laitetaan ennen muotoilua ja tadaa: hiukset pysyy menossa mukana, tuoksuu hyvältä ja on kosteutetut!
hair
Viimeisimpänä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä kaksi ikuista luottotuotetta, joita käytän päivittäin: Elvitalin Color-Vive -hoitoainesuihke ja Extraordinary oil -hiusöljy. Nää on aina silloin tällöin vilahtanut täälläkin, en ole nimittäin suostunut vaihtamaan näitä pois moneen vuoteen. 

Mitkä on teidän hiustenne luottotuotteet? Löytyykö kenties samoja kuin multa? :)

2 kommenttia :

  1. Ihania juttuja! Mäki oon huomannu nuo Garnier Respons- tuotteet hyväksi :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noissa on niin ihanat tuoksutkin, pelkkää plussaa haha :D

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥