4. joulukuuta 2016

HEYY AGAIN!

Pieni tauko vierähtänyt tässä viikon ajan, täytynee taas pahoitella, kun en näitäkään koskaan osaa ennakoida. Aluksi se oli vain stressiä, tekemättömiä asioita ja kokeita, sen jälkeen laiskuutta. Tämä ilta - ja koko päivä - on kuitenkin pyhitetty vihdoin vain olemiselle, joten nappasin koneen pöydältä pölyttymästä ja siirryin sohvalle tätä postausta tekemään. 
  Tänään tein aivan mahtavan löydön kirpparilta - Tommy Hilfigerin harmaa neulepaita vain kahdeksalla eurolla. Oi, minkälaisessa kunnossa se oli Nappiostos! Sen lisäksi oon käynyt pitkällä lenkillä Zeron kanssa (toi pakkanen on ihana!!), katsonut Gilmore Girlsiä, oon täysin rakastunut tähän sarjaan, niin symppis ja lämminhenkinen, sopii just näille kylmille illoille. Kohta on aika iltalenkin, kunnes hyppään suihkuun ja jatkan pörrösukat jalassa rentoutumista.
my loves collage
1 & 2. Kutsuin tytöt eilen meille iltaa - ja Jennin synttäreitä - viettämään. Rentoa oleilua, pizzaa, kauhuleffaa, vähän Trivial Pursuitia, nauramista ja näiden ihanien likkojen seurasta nauttimista. Kaksi meistä ei päässyt tulemaan, mutta eiköhän saada taas jossain vaiheessa koko porukka kasaan 3. Lisää lunta kiitos!!
decoration christmas calendar
5. Tän ajan vaikein valinta: joulukalenteri! Viime vuonna mulla ei ollutkaan mitään, joten täksi vuodeksi oli pienenä missiona löytää jokin kiva - paitsi ei suklaakalenteria, ei kalliita kosmetiikkakalentereita, ei sitä ja ei tätä. Tätini kuitenkin löysin mulle Hennesiltä tän söpön korukalenterin, sieltä on jopa tullut ihan käyttöönotettaviakin koruja, joten I like it. 
minitree
6. Nätti, valkoinen minikuusi ja pinkit pallot on kyllä jo perinne mun huoneessa joulunaikaan - ja edelleen tykkään, miten kivan fiiliksen ja tunnelman toi mun huoneeseen luo

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥