30. elokuuta 2016

NEW FROM NELLY.COM

*Postaus sisältää mainoslinkin

Tekemisen täyteinen viikko edessä (onneksi on jo tiistai..), ja olisi kaikkea muistettavaa, jotka onneksi tajusin jo aikoja sitten kirjoittaa ylös. Huomenna olisi koulukuvaus, joten tässä oon vähän pulassa asun kanssa, saa nähdä mihin päädytään (vai tullaako mut kuvaamaan huppari ja lökärit päällä). 
  Anyway kuukauden takainen ostos, joka itseasiassa saapui kotiin tasan kuukausi sitten. Viimeisiä aleja vietiin Nelly.comin puolella, ja vaikka olin luvannut säästää ja olla ostamatta mitään, löysin popot, joiden nojalla kiersin tän lupauksen. Näiden jälkeen olen nyt kuukauden kuitenkin pystynyt hillitsemään itseni, joten kohta voisi lähteä pienelle syysvaatteiden tarkastuskierrokselle...
nude4 nude3
Beiget (jopa vaalenpunertavaan taittuvat) nilkkurithan sieltä paketista paljastui. Vaaleita nilkkureita mulla ei oo ennen itseasiassa edes ollut, joten 21€ upeista v-kärkisistä kengistä ei edes tainnut kirpaista. Nää tuli vielä täsmälleen oikean kokoisina, joten täällä ollaan tyytyväisempiä kuin koskaan. 
nude nude2
Oon ennenkin tilannut Nellyltä vaikka mitä (mm. konffismekkoni, kengät, laukun...) enkä ole kertaakaan pettynyt. Ja jos syysvaatteet kiinnostaa, kannattaa hyödyntää Bonuswayn tarjous, jossa saat 10 euron bonuksen liittyessäsi tästä linkistä*. Bonusway tarjoaa Nelly.comilta tilatessasi 11,50% bonuksen ostostesi hinnasta. Nyt, jos koskaan kannattaa liittyä :) 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥