15. kesäkuuta 2016

EFALOCKA EASY STRAIGHT BRUSH

Hups, meinasin kokonaan unohtaa esitellä yhden synttärilahjan, jonka perään olin kuolannut jo varmaan muutaman kuukauden. 
_MG_0853 _MG_0857
Kyseessä on siis Efalockan Easy Straight Brush eli suomeksi suoristusharja. Oottehan nähnyt näitä ympäri Instagramia? 
  Mä olen kova suoristamaan hiuksiani, vaikka pyrinkin lämpökäsittelemään tätä reuhkaa mahdollisimman vähän - maksimissaan pari kertaa viikossa. Suoristusrauta on aina saanut varsinkin latvat tosi huonoon kuntoon, ja sen oon huomannut aina suoristuksen jälkeen. Toisinkuin rauta, suoristusharja ei 'tarraa kiinni' latvoihin, joka rasittaa hiusta paljon vähemmän, ja lisäksi suoristusjälkikin on paljon luonnollisemman näköinen, kun latvoista ei tule piikkisuoria. Lämpötilaa tästä saa säädeltyä aina 150 asteesta 230 asteeseen asti. 
_MG_0856 _MG_0858
Käyttökin on helppoakin helpompaa, tarvitsee vain harjata hiusosioita harjan läpi ja tadaa - suorat hiukset on taattu! Tietenkin oon huomannut, että mun paksuille hiuksille osioiden jakaminen mahdollisimman pieniksi on helpottanut suoristumista, että vinkkinä muillekin, ei kannata kokeilla liian suurella osiolla.
  Ja jos yhden miinuksen vielä tähän arvosteluun laitan, niin tällä on ehkä hankalampaa saada niin sanotut babyhairit ojoon. Oon useasti siinä vaiheessa tarttunut suoristusrautaan, jolla pääsee paremmin hiusten tyveen, mutta tolla harjallakin saa ne suht suoriksi, kun tekniikan oppii. 
_MG_0859
Kokonaisuudessaan siis i-h-a-n-a Kiitos kuuluu kummitädilleni, joka äidin kanssa salassa ennakkotilasivat tän mulle. Tällä hetkellä luulisin Efalockan suoristusharjoja jo saavan kampaamoista, kannattaa ainakin käydä kyselemässä, jos mielenkiinto nyt heräsi. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥