16. toukokuuta 2016

#SEXYSEVENTEEN

Jees, vihdoin munki vuoro täyttää 17! Juhlinnat vietetään tietenkin myöhemmin, mutta jo pelkästään tää päivä on kyllä noussut parhaimpien synttäreiden joukkoon ♥
bday gift
Päivä alkoi tyttöjen yllätyslahjalla, joka koostui Macin isosta kassista ja sen sisälle paketoidusta yllätyksestä. Trust me, mulla ei ollut minkäänlaista hajua tästä, sen takia kirjaimellisesti sekosinkin keskellä koulun käytävää. 
mac!lipliner mac
Isosta paketista pieni ylläri, mutta sitäkin ihanampi Eli Macin huultenrajauskynä sävyssä Double-Time. Tykkään - sävy ei taita kuin hieman omasta huulten sävystä, joten tää käy just eikä melkein arkikäyttöön. Kiitos, Vivian ja Melissa, love you
mac bday dinner
Kotiin tullessa myös äiti oli jaksanut yllättää mut. En olekaan varmaan kertonut, mutta oon viime vuoden aikana jättänyt sianlihan ja lähiaikoina myös yleisesti punaisen lihan kokonaan pois mun niin sanotusta ruokavaliosta. Joten tottakai synttärisankari sai toivomaansa vegeruokaa!
bdayyy
...Niin ja oli äiti kerennut väsäämään kakunkin (en kyllä oikeasti tiedä, missä välissä...??). Näkyy, että mua oltiin ajateltu, oon vähän prinsessa sekä vaaleanpunaista löytyy jopa huoneeni sisutuksestakin, joten teema oli sitten jatkunut kakkuun - en valita!  

Vuoden päästä onkin sitten vähän merkittävämmät juhlat tiedossa, toivotaan, että ajokorttikin löytyisi sitten mahdollisimman nopeasti takataskusta... Tosin, en oo vielä valmis olemaan aikuinen. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥