4. maaliskuuta 2016

PIKAISET KUULUMISET

Hyvää viikonloppua, ihanat! Ensimmäinen viikko loman jälkeen on aina se rankin ja sen olen kyllä saanut tuntea ihan luissa ja ytimissä saakka - oon niiiiin poikki. Tulin just lenkiltä Zeron kanssa (lämpimämpi ilma on muutenkin saanut mua ulos vähän enemmän, voisi sanoa, että lenkkeilykauden oon jo aloittanut) ja nyt rentoudun katsoen O.C:ta Netflixistä - kiitos siskon, oon koukussa!
ootd bralette
Oon rakastunut! Nimittäin braletteihin, nää on niin mukavat ja nätit
view
Yks aamu oli ihan sairaan nätti ilma, joten lähdin (taas) ulos Zeron kanssa ennen aamupalaa.
lipstick lipsticks
Mitään ei pitänyt ostaa, mutta pari viikkoa sitten Citymarketissa oli kivat alennukset kosmetiikasta, joten kokeilin tällaisia Lumenen True Passion Lip Color -huulipunia. Väri on ihanan pigmenttistä ja nää jopa kosteuttaa, levittyy tasaisesti ja vaan näyttävät niin näteiltä. Harmi, ettei miellyttäviä värejä ollut kuin nämä kaksi.
cosmopolitan
Uusin Cosmokin on tullut luettua jo muutamaankin kertaan, Roope Hintzin haastattelu oli kyllä yks suosikki, ja muotialan jutskat tuli tarpeeseen tulevaisuutta ajatellen... :)

Ps. Sain muokattua blogipohjan aivan uudelleen - kommenttiin vastaaminen toimii taas ja pieniä muutoksia tein, mutta yritin palauttaa blogin omanlaisekseen! Jes

Mitäs teille muuten kuuluu?

6 kommenttia :

  1. Anonyymi6/3/16 22:23

    okei, mä oon ite miettinyt blogin aloittamista ja halusin kysyä sulta pari juttua
    1.maksatko sinä tämän sivun ylläpidosta, ja kuka "hostaa" sitä
    2.oletko itse koodannut tämän, osaan itse koodata mutta jos on netistä voi copy pastee niin tietenki aijon tehdä sen
    3.tää ei liity mitenkään mun blogin alottamiseen mutta kauanko oot tehny tätä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanaa, vastaan mielelläni! :)
      en maksa tästä mitään tällä hetkellä, blogipohja on bloggerin oma ja muutoksia oon tehnyt käyttämällä erilaisia html-koodeja, joita pystyy löytämään ihan googlaamalla. maksua vastaanhan sä pystyt tekemään blogisi ulkoasun jonkun ammattilaisen kanssa, mutta itse oon pitäytynyt muokkaamaan css-koodien ja html-koodien kanssa.
      ja tätä kyseistä blogia oon kirjoittanut about kolme vuotta mutta itse blogimaailmassa oon ollut ehkä noin neljä tai viisi. :)
      toivottavasti näistä oli jotain apua!

      Poista
    2. Anonyymi7/3/16 16:04

      yks mun kaveri lupasi tehdä mulle sen sivun mut se sano et mun pitää selvittää mitä tehä sillä html tiedostolla onko vinkkejä?

      Poista
    3. jos html-tiedostolla tarkotat siis blogipohjaa, jota pystyy muokkaamaan kohdasta malli > muokkaa html-koodia, niin en osaa kyllä sanoa muuta kuin, että oon löytänyt koodit muista blogeista ja niissä on yleensä ollut selvät ohjeet muokkaamiseen. :)

      Poista
    4. Anonyymi7/3/16 20:02

      aa kun mun kaveri sanoi että hän voi tehdä sen pohjan itse ja kuulemma siinä ei tule olemaan mitään tommosta ainakaan alussa. mut se saattaa tehä mulle ohjelman joka tekee kaiken mun puolesta :)
      mut kiitos avusta

      Poista
    5. kiva, että musta oli edes jotain apua. toivottavasti saatte sulle ihanan ulkoasun, onnea blogin kanssa! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥