19. helmikuuta 2016

VAATEKAAPIN TÄYTTÖÄ

Pientä ostospostausta luvassa, kun uusimpia vaatekaapin tulokkaita ei taas vähän aikaa ole näkynyt. Nää on kaikki ostettu nyt tammikuun aikana viimeisimmistä alennusmyynneistä, koska pitihän nekin katsastaa Tallinnan alennusmyyntien jälkeen. 
new clothes
Mun on nykyään aika hankala löytää kivoja, yksinkertaisia paitoja, joita oikeasti tulisin käyttämään, ja jotka oikeasti sopisivat vähän kaiken kanssa. Vihdoin mulla onnisti, kun löysin tummansinisen pitkähihaisen Gina Tricotilta

Muka uuden flanellin tarpeessa löysin kivan yksilön Zarasta. Aluksi olin jopa jättämässä sitä kauppaan, mutta hetken pyörimisen jälkeen kävin sen hakemassa rekistä ja kiikutin kassalle. 

Tämän hetken selvin vaatesuosikki - värikäs bomber-takki Stadiumilta. Valkoisen ja mustan bomberin kaveriksi sopi mainiosti tällainen vähän mun tyylistä poikkeavakin yksilö, mun garderobista ei nimittäin kovin paljon värejä löydy. Mutta tähän rakastuin ensisilmäyksellä, enkä malta oottaa kevättä ja kesää, että tää pääsee kunnolla käyttöön!
underwear
Te jo varmasti tunnette mut ja mun intohimoni alusvaatteita kohtaan - eikä mitä tahansa alusvaatteita vaan Cubuksen. Innostuin taas kerran ja uusimpia värikokeiluja on nuo maastonvihreät, kirkkaan purkkapinkit sekä tummansiniset. Ja niiden lisäksi tutut ja turvalliset mustat ja valkoiset sekä harmaan sävyiset, jotka jäivät selvästi piiloon tässä kuvassa.
bralette
Rintsikat olivat Cubuksella tarjouksessa ota-3-maksa-2, joten tottakai otin hyödyn ja ilon siitä irti, ja kannoin kassalle elämäni ensimmäiset braletet mustana, valkoisena ja navy-sinisenä. Rakastan! Nää ovat niin älyttömän mukavat ja söpöt, että tekisi mieli hankkia parissa muussakin värissä, mutta ehkä mun täytyy vähän hidastaa. 

2 kommenttia :

  1. Aijotko kohta tehdä sen saapas postauksen kun säät alkavat varmaan kohta lämpenemään ja haluaisin kokeille niitä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tällä hetkellä ei ole ollut aikaa toteuttaa sitä, mutta yritän parhaani mukaan saada tehtyä sen! :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥