4. helmikuuta 2016

SARJAVINKKEJÄ

Nyt, kun koeviikko on ihan loppusuoralla (jee, enää yks koe - ja tästä ollaan jopa selvitty kunnialla) niin mikäs sitä oiskaan parempaa kun alottaa vaikka uus sarja Netflixistä - tai mistä ikinä katsottekaan. Oon itse enemmän sarja- kuin leffaihminen, eikä mulle oo mikään ongelma viettää kokonainen päivä katsoen jotain sarjaa, johon oon enemmänkin kuin koukussa. Tällasia sarjoja mulla olisi jaettavana nyt kolme kappaletta, joten let me just say - teijän pitää tsekkaa nää!
netflix2
Ainoa sarja, jota tällä hetkellä Netflixistä seuraan on Make It Or Break It - hömppäteinidraama-sarja voimistelijoista, jonka alotin joululomalla ihan huvin vuoksi. Ja vaikka aluksi olin tosi skeptinen, niin nyt tätä tulee katottua melkein päivittäin. Kiitän luojaa, ettei mulla oo elämässäni sellasta draamaa kuin noilla tytöillä... :D
netflix
Kaikki varmasti tietää - tai on kuullut - Quanticon. Nelosen uutuussarja, joka on saanut mut iiihan koukkuun. Se kertoo siis FBI-kokelaista, joista yhtä epäillään terrori-iskusta. Sarja on täynnä draamaa, ja tykkään ihan sikana siitä, että tapahtumat vaihtelee menneisyyden ja nykyajan välillä. Tää tulee keskiviikkoisin 21:00 Neloselta, mutta valitettavasti - jostain kumman syystä - sitä ei näy Ruudussa. Silti suosittelen katsomaan vaan heti, kun mahdollista! FBI-sarjat on jo tosi pitkään ollut mun yhtiä lemppareita, eikä tää poikkea kuviosta ollenkaan.
details
Viimeisenä tän hetken suosikeista - Empire. Sarja perheestä, joka omistaa musiikkituotantoyhtiön Empiren ja kaikista niistä sotkuista, jotka menneisyys ja nykyisyys tälle perheelle tuottaa. Tätä tulee nyt tällä hetkellä vaan Subilta, mutta itse hyödynnän Katsomoa tän kattomiseen, koska tää alkaa vasta 22:00 keskiviikkoisin - ei mitenkään myöhään, mutta omaan arkirytmiini on parempi jättää se vasta seuraavalle päivälle.
coffee
Nyt siirryn lukemaan viimeiseen kokeeseen, joka koittaa huomenna - pidetään peukkuja, että menee hyvin. Mutta mites te, tiesittekö näitä sarjoja jo ennalta? Oonko ainoa, joka katsoo näitä? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥