12. helmikuuta 2016

MUN URHEILUVAATEVARASTO

Nyt olisi luvassa varmaan blogihistoriani värikkäin postaus - mutta se sallitaan, koska kyse on treenivaatteista. Omalla kohdallani on erittäin tärkeää, että vaatteet on istuvuuden lisäksi tsemppaavia ja innostavia, motivaatiota nostattavia. Eikä mikään ole sen parempaa, kun kiskasta juoksuvaatteet niskaan ja näyttää vähintääkin sateenkaarelta. 
 Itse kiinnitän urheiluostastoilla huomion kirkkaisiin vaateyksilöihin, varsinkin neonvärit iskevät näissä aika kovaa, koska en muuten pukeudu mitenkään värikkäästi. Bikineissäkin rakastan kirkkaita värejä, mutta puhutaan siitä sitten toiste... Urheilurintsikat ovat oma paheeni, niitä voisin kiikuttaa kassalle hirveän pinon, jos ostopäätös ei olisi hinnasta kiinni. Onneksi oon sentään saanut ostettua vähän muitakin vaatteita, niin nyt ollaan valmiita sulille teille ja lenkkipoluille. Ehkä mä nyt voisin pitäytyä poissa urheiluostastoilta (etenkin Hennesin... niin ja Stadiumista!)
clothess sport
Tää Socin juoksutakki on itseasiassa esittelemätön tulokas vaatekaapissani. Juoksutakkia oon etsinyt jo kauan, ja hieman ehkä yllätyinkin, kun kannoin kassalle kirkkaan pinkin version - nyt ei ainakaan voi erehtyä, kuka siellä metsässä vilahti, haha :D Tää oli Stadiumista Last Chance -rekistä ihan kivalla alennuksella varustettuna!
training
Pitkiä housuja multa löytyy tasan kahet - ja noissa täällä jo nähdyissä Adidaksen housuissa onkin jo pienen pienoinen reikä reiden sisäpuolella, joten ne toimittaa virkaansa nyt kotihousuina. Pinkki-lilat taas on ostettu jo ainakn vuosi sitten, mutta uusille olisi käyttöä... Ehkä mä vielä pärjään!
tops
Lisää uutuuksia, nimittäin Hennesin harmaa urheilutoppi tekstillä varustettuna. Toi harmaa oli niin nätti, että oli pakko ottaa ja paidoista mulla oli muutenkin ollut pulaa. Sen lisäksi multa löytyy toi Adidaksen turkoosi toppi ja Adidaksen harmaa t-paita, joissa (tottakai) vähän blingblingiä ♥
sportclothes
Shortsit on mun toinen heikkous... Ihme, että näitä tosiaan löytyy vaan kolmet. Oranssit, Hennesin shortsit on niin arki- kuin urheilukäytössä kesäisin, ja ne ovatkin näkyneet muutamassa asussa. Mustat Niken shortsit ja Hennesiltä (ylläriylläri) harmaat shortsit ovat uusimpia tulokkaita, enkä malttaisi millään odottaa kesää, että nää pääsisi käyttöön.
sportbra
Niin, mitä mä sanoin? Että urheilurintsikat oli mun paheeni - ja näitäkin silti vain kolmet. Huh, ei ainakaan mitään hirveetä morkkista tarvitse rupea potemaan. :D Mustat oli mun ensimmäiset urheilurintsikat, ja ne oli nii turvallinen valinta, mutta ei ne enää pääse edes päälle, jos noi pinkki-harmaat tai lilat on puhtaana, valmiina käyttöön. Kaikki nää on muuten Hennesiltä, lilat on just vähän aikaa sitten hankitut. 

Oon selvästi suosinut Nikea, Adidasta ja Hennesin urheiluvaatteita - mikä merkki on teidän mielestä paras? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥