28. helmikuuta 2016

CRAVINGS

Kohta onkin aika taas kevätshoppailureissun, jonka itse oon ajottanut huhtikuulle (säästösyistä niinkin pitkälle). Aika tyytyväinen kuitenkin olen omaan garderobiini, ettei mulla ihan hirveästi ole sellaisia pakko-saada juttuja. Tässä on enemmänkin sellasia, joita haluaisin kevääksi ja kesäksi, ehkä jopa syksyksikin. 
Untitled #314
Khakin vihreä bombertakki on pyörinyt mielessä jo vähän kauemminkin, mutta kivaa ja sopivan hintaista yksilöä ei ole tullut vielä vastaan. Myös kirppiksiltä oon ettinyt vähän normaalia tarkemmalla silmällä, mutta näitä ei nyt jotenkin tunnu olevan missään... Ehkä vielä jossain vaiheessa bomberkokoelma kasvaa tällaisella vihreälläkin.
  Erilaiset jumpsuitit ja shortsipuvut on mun luottovaatteita kesäisin. Ne on helppo heittää päälle oli sitten lähdössä jonnekin tai jos pysyttelee vaan neljän seinän sisällä. Myin mun denimshortsihaalarin, ja tälä hetkellä tollanen pitkälahkeinen olisi ihan must! Ja kesäjuhliin sun muihin tollaset yksinkertaiset, kevyet jumpsuitit sopisivat täydellisesti. 
  Mun uusin (ja erittäin mielipiteitä jakava) ihastus: kolmitarrakengät, mieluiten Adidaksen Superstarrien malliset. Kokovalkoiset tai -mustat. Pakko. Saada! 
  Asusteista puuttuu haluaisin lisää aurinkolaseja ja kultanen rannekello. Mulla odottelisi lahjakortti niin Ur&Penniin ja Kultajouseen, jompikumpi täytyy satsata tohon kelloon.
  Viimeiseksi jo täälläkin varmasti mainittu khakin vihreä trenssi, jonka olisin halunnut jo viime syksynä. Täytyy hankkia tällane viimestään ensi syksynä, jos keväällä ei löydy.

Mikä on teidän must have nyt tulevaksi kesäksi?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥