29. tammikuuta 2016

PREGO SUPERSONIC KASVOHARJA

Pukinkontista paljastui jouluaattona jo pitkään kaipaamani kauneudenhoitotuote - nimittäin kasvoharja. Palataan viime kesään, kun kokeilin mustapäiden poistoa sellaisella hammasharja-kikalla (ja se itseasiassa toimii, sanokaa jos haluatte mun tekevän kyseisestä tekniikasta postauksen!). Ajattelin samantien, että jos hammasharja sopii nenän mustapäiden poistoon, kuinka hyvin kasvoharja toimisi koko kasvoille. Niimpä mainitsin asiasta useen kertaan äidille, ja tällä hetkellä mun päivittäiseen kasvojenpuhdistus/-hoitorutiiniin kuuluu Pregon kasvoharjalla leikkiminen. 
kasvoharja2
En ollut yhtään tietoinen, kuinka mun naama reagoisi tällaiseen laitteeseen, koska mulla yhä edelleen on couperosa ja pintakuiva iho. Sen takia aloitettiin Pregolla, joka mun käsityksen mukaan on kasvoharjoista halvimmasta päästä (vaikka puhuinkin äidille Remingtonin omasta tuotteesta). Prego osoittautui kuitenkin älyttömän hyväksi, pakkauksen mukana tuli neljä vaihtopäätä: normaali, hellävarainen, kuoriva ja sienipää kasvonaamion levitystä varten. 

Oon nyt käyttänyt tota yli kuukauden päivittäin. Iltaisin meikkien pesujen jälkeen käyn puhdistusvaahdon kanssa koko naaman läpi joko normaalilla, hellävaraisella tai kuorivalla päällä (kuorivaa käytän erittäin harvoin, koska sen harjakset on aika tuhtia tavaraa mun kasvoille). Kasvoharjaahan ei oo tarkoitettu meikinpesuun, vaan naaman puhdistukseen, ja sen takia meikit poistetaan ensimmäiseksi, jotta kasvoharja voi tehdä työnsä ihohuokosille. 

Oon todellakin huomannut eron kasvoissani. Vaikka epäpuhtauksia tulee edelleen eikä mustapäiden totaallisesta katoamisesta oo vielä tietoakaan, en oo varmaan koskaan tuntenut kasvojani näin puhtaiksi. Tehon tunteen oikeasti heti ensimmäisestä käytöstä ja sen näkeekin jo viikon parin päästä. Finneistä on entistä helpompi päästä eroon, eikä vanulappuihin jää enää meikin meikkiä, kun kasvovedellä käyn kasvot läpi lopuksi. 
kasvoharja
Voin siis koko sydämelläni suositella kyseistä kasvoharjaa - ja kasvoharjoja yleisestikin. Tästä en kyllä vaihda pois!

Onko teillä kokemusta kasvoharjoista? Jos joo, niin mitä pidätte? :)

8 kommenttia :

  1. Hei, hommasin tämän ihan hiljattain ja olen tällä hetkellä kerran pessyt kasvot. En ole oikein varma tekniikasta, että minkälaisella liikkeellä kasvoja pitäisi tällä sutia. :o Koitin ihan niin, että levitin kasvojenpesuaineen iholle, kostutin sen verran että hiukan vaahtosi, laitoin masiinan päälle ja liikuttelin hellästi ihoa pitkin. Ja ihan ok:lta tuntui pesutulos. :D Mutta onko itsellesi muodostunut minkäänlaista perustaktiikkaa tämän käyttöön? Kyllä tuntuu nimittäin että tällä on ihan potentiaalia olla erinomainen tapa pestä kasvot, kun vaan tietää mitä tekee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on tapana tehdä ihan samalla tavalla, mutta käyn kasvot läpi hierovin, pyörivin liikkein. :) ja täytyy kyllä myöntää, että onneksi ei tullut mitään sen kalliimpaa härpäkettä, tää toimii aivan loistavasti vaikka onkin 'halpistuote'!

      Poista
  2. Moi, onko tää harja vesitiivis? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä mä olen ainakin sitä huuhdellut ja käyttäny suihkussa. :)

      Poista
  3. Moi, oletko löytänyt vaihtopäitä kyseiselle harjalle?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en itseasiassa ole edes katsonut, kun mukana tulivat noi neljä eri päätä enkä ole kokenut tarvitsevani muita vaihtopäitä :)

      Poista
  4. Noita päitä pitäisi kuulemma vaihtaa joka 3 kuukausi tai aikasemminkin hygienia syistä, haluisin ostaa tämän jos näille olisi vaihtopäitä. Ootko sä nähny niitä siellä missä ostit tuon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sain tän joululahjaksi eikä ostopaikasta ole tietoa. luulisin googlettamalla löytyvän :)

      Poista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥