12. tammikuuta 2016

KATTOVALAISIN (jonka nimeä en tiedä)

Kuten varmaan tiedättekin, rakastan sisustamista, ja inspiraation tullessa en voi sille mitään, että haluaisin laittaa kaiken uusiksi. Inspiraatiovyöryn voi myös huomata mun WeHeartIt (click) sivustolta, jonne pahimmassa tapauksessa hearttaan noin 200 kuvaa huoneista ja niiden yksityiskohdista. 
lamp4 lamp5
Tällä hetkellä oon tosi tyytyväinen huoneeseeni. Vaikka luonnonvaloa voisi olla enemmänkin, sanoisin kaiken olevan kutakuinkin kohdallaan - valkoista, mustaa, raitaa, lasia, vielä lisää valkoista, vähän tyttömäisiä yksityiskohtia. Uusin tulokas on mun kattolamppu, kun vanha valkoinen Ikean kattovalaisin sai siirtyä tieltä. Mulla ei ole näiden häkkilamppujen (?) oikeasta nimestä mitään tietoa, mutta tällaista oon kuolannut jo niin kauan, että oli vihdoinkin kiva saada sellainen omaa huonetta valaisemaan. Toi itseasiassa tosi pieni, varsinkin edelliseen lamppuun verrattuna, mutta en muutenkaan pidä liian kirkkaista lampuista - tää valaisee just kivasti! 
lamp3
Onko täällä muita, jotka tykkäävät tämänkaltaisista lampuista tai muista samantyylisistä sisustusesineistä? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥