6. marraskuuta 2015

What's in my makeup bag?

Nyt ois luvassa vähän tyttömäistä kauneusaiheista postausta, eli kuten otsikosta huomataan: tän hetkisen meikkipussin sisältö. Tein tällaisen joskus kaksi (?) vuotta sitten ja vaikkei muutamat luottotuotteet ovatkaan vaihtuneet, oon löytänyt uusia tuttavuuksia ja tällä hetkellä onkin kokeilussa muutama juttu.
beautyy makeupp makeupbag
Meikkipussina mulla toimii rippilahjaksi saatu Ted Bakerin älyttömän söpö, kukkakuvioinen meikkipussi. Onneksi toi on sitä Ted Bakerille ominaista 'muovia', puhdistus on niin helppoa - tosin sisäkangas painii ihan eri sarjassa...
brushes
Oon tosi tosi tosi huono ostamaan meikkisuteja, mutta kyllä mä pärjään näillä nykyisilläkin. Multa löytyy niin puuterille, meikkivoiteelle ja aurinkopuuterille omat sudit, sekä näiden lisäksi samaa sarjaan kuuluva ripsentaivutin. Nämä kaikki on hankittu Hennesiltä noin vuosi sitten.
skin
Meikkivoiteena mulla toimii Lumenen CC-voide a.k.a pitkäaikainen lemppari, sävyissä medium ja light. En voi tarpeeksi vakuutella, kuinka tää on just eikä melkein tehty mun ihotyypilleni. Couperosan takia mun poskipäät, leuka ja otsa saattaa punoittaa vähän tai enemmänkin, mutta tää color correcting -meikkivoide tasoittaa ihanasti ihoa ja sen sävyä.

Näiden lisäksi mulla on sarjaan kuuluva puuteri ja peitevoide. Lumenen CC-puuteri (medium/dark) on kyllä kans hoitanut hommansa kotiin ja näin ottanut ihan pysyvän paikan mun luottomeikkituotteissa. Tota CC-peitevoidetta taas oon vasta kokeilemassa, ja onhan mun pakko myöntää sen olevan ihan ok - hintaan nähden voisi olla vielä parempikin tuote.
beauty contour
Tässä näkyy paremmin Hennesin suti aurinkopuuterille (tai noh, oikeestihan toi on korostusvärille...). Käytän tällä hetkellä Lumenen aurinkopuuteria, sävyssä 1 - Sunrise. Onhan toi ollut jo kauan käytössä, mutta vasta nyt oon huomannut, että voisi kokeilla jotain muutakin. Onkos ehdotuksia?

Yksi uusi tuttavuus on Essencen concealer. Tää vetelee viimeisiään, mistä oon itseasiassa aika murtunut, täytyy äkkiä päästä jonnekkin ostamaan lisää. Miksi? Koska tätä tuotetta en tule vaihtamaan milloinkaan. Laitan tätä aina silmien alle peittämään tummat silmänaluset, kulmaluulle korostukseksi ja ihon pahimpia virheitä peittämään vähän sinne tänne. Suosittelen muutenkin Essencen meikkituotteita, toinen lemppari on ehdottomasti kyseisen merkin nestemäinen eyeliner.
eyes
Silmiin mulla on ollut tosi kauan ihan samanlaiset tuotteet. Kulmilleni käytän tällä hetkellä Rimmelin Professional Eyebrow Pencil sävyssä 002 Hazel. Sen lisäksi mulla on iänikuisen vanha Lumenen kulmakynä, jota käytän enemmänkin vaan kulmien viimeistelyyn. Näiden lisäksi must have -tuote, Lumenen väritön kulmakarvageeli - en eläisi ilman tätä tuotetta!

Ripsiin käytän tällä hetkellä kokeilussa olevaa Lumenen Blueberry Wild Curl -maskaraa, johon oon ollut ihan tyytyväinen. Tolla saat kivan pitkät ripset, mutta volyymia halutessani käytän myös all time -suosikkia Lorealin False Lash Telescopic -maskaraa. Ei muute tuuheuttavampaa tavaraa olekkaan!
lipbalms
Tämän hetkiset lempparit huulille. Ton Vaselinin kaivoin käyttöön taas pitkästä aikaan, ja siellähän se mun kuivien huulien pelastus on piilotellut. Toisena uutena-vanhana tuotteena mulla on toi Hydracolorin huulirasva/-puna sävyssä 21. Sitten vielä tällaiset enemmänkin värin puolesta käytössä olevat, Baby Lips ja Labello Fruity Shine. Olisin voinut myös kuvata parit huulipunat, mutta ne ei varsinaisesti kuulu mun essential-meikkipussin sisältöön, niin jätin ne nyt kokonaan pois...
makeupstand
Huoneen järjestyksen vaihdon seurauksena siirtyi myös mun meikkauspisteeni ikkunan luota. Kun luonnonvalolla ei enää aamuisin meikkailla, täytyi keksiä uusi paikka tällekkin. Tossa on kuitenkin ihan hyvä pistää itsensä kuntoon huoneenvalossa!

2 kommenttia :

  1. Voisitko näyttää lisää asuja joissa on nahkatakki?

    VastaaPoista
  2. voisin tosiaan tehdä how to style -tyylisen postauksen nahkatakin kanssa. kiitos ideasta, toteutan varmasti pian :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥