16. lokakuuta 2015

UPDATED room tour

Ihanaa perjantai-iltaa! Ketkä muut on just kattomassa Sinkkuelämää 2 AVAlta? Yks ehdottomista suosikkileffoista, en kyllä voi kieltää. Mutta noista New Yorkin pilvilinnoista takaisin Suomeen, nimenomaan mun huoneeseen. Sain syysloman kunniaksi taas järjestyksen vaihdettua - parin tunnin lattialla istumisen ja miettimisen jälkeen -, joten päivitettyä room touria olisi luvassa. 
detailss
Uusin tuttavuus meikkipöydälläni on toi Ikean isompi pitsiruukku. Oon jo pitkään halunnut sen, ja kun toi pienempi rupesi näyttämään täyttymisen merkkejä, oli mun pakko hankkia toi isompi kaikille huulirasvoille ja -punille, sekä parille muulle jutulle.
room6 room5 wardrobe
Ennen mulla vallitsi rekissä tarkka värijärjestys ja tietyn vaatekappaleen paikka löytyi sävyjen mukaan. Tällä hetkellä värit on sekoitettu ja ainoa, mikä pitää vaatteet jotenkin järjestyksessä, on suuntaa antava pituusjärjestys.
doggiee room4 collage
Äiti osti mulle Jyskistä noi mustat taulut just kultaiseen aikaan, kun en keksinyt mitään sisustusjuttua sängynpäätyä varten. Oikeanpuoleisen kuvan tuolikin on uusi, ei sitä tosin ostettu mun käyttöön, mutta jotenkin se tänne vaan päätyi - mutta en valita!
details room3 room2
Sydämemuotoinen lasikulho Pentikiltä.
eoom1
Mitäs tykkäätte? Tuntuu taas jotenkin kivalta ja freshiltä pienen muutoksen jälkeen. :-)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥