27. lokakuuta 2015

Phone outfit x 4

Nuhaset heipat täältä ruudun toiselta puolelta! Oon tosiaankin ollut lauantaista kipeenä, mun kurkun synonyyminä voisi pitää Saharan autiomaata, kun taas nenä muistuttaa enemmän Niagaran putouksia. Tästä on suunta vaan ylöspäin, nyt vaan särkylääkettä ja lämpimät tossut, sekä paaaljon teetä, niin eiköhän olla ihan kunnossa muutamassa päivässä - sormet ristiin!
 Ei tässä muuten ollakkaan, kun pyöritty koulun ympärillä, kokeisiin oon yrittänyt alottaa jo kertaamaan, mutta ei siitäkään oo tullut mitään... Viikonloppuna tuli käytyä pitkästä aikaa kirppistelemässä - kyllä se penkominen ja aarteiden löytäminen on vaan mun juttu! Mukaan lähti khakin vihreä jakku kultaisilla yksityiskohdilla ja kirja nimeltään Vieras (leffa on yks lemppareista, vihdoin saan mahdollisuuden myös lukea sen). 

Mulla ei oo kamerassa minkäänlaista kuvamateriaalia yhtään mistään, joten tällä kertaa mennään puhelin-asukuvilla. Napsin näitä aina ennen kouluun lähtöä, joten näitäkin on kertynyt ihan mukava määrä. Valitsin tähän nyt neljä viimesintä lempparia tältä ja viime viikolta - mistä tykkäätte eniten? :)
bwoutfit
farkut Mango || pooloneule Gina Tricot || takki Vila (Stockmann) || nilkkurit Citymarket
ootddd
farkut Zara || bomber-takki BikBok || slip-onit Zara || huivi Cubus
ootd2
farkut Zara || takki Vila (Stockmann) || kengät Nelly.com || huivi Cubus 
outfit1
farkut Mango || poolopaita H&M || farkkupaita Pull&Bear || takki Lindex || kengät H&M

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥