2. syyskuuta 2015

must haves || fall

Untitled #180
Nopea iltapostaus, kohta pitää olla jo nukkumassa, että jaksaa huomenna nousta. Tosin torstai on jo voiton puolella, ihanaa. Viime päivät on menty vähän silmät ristissä sairastumisen, huonosti nukuttujen öiden ja stressin takia, mutta kai tähän on totuttava. Ehkä mä oon kohta jo ylioppilas... 

Mutta postaus itsessään ei pidä sisällään mitään mun lukiosta vaan enemmänkin tän syksyn must have -jutuista. Listan kärkipäässä on boyfriend farkut, khakin vihreä trenssi tai bombertakki, poolopaitoja, beiget nilkkurit ja kultainen kaulaketju. Tällä hetkellä oon käyttänyt vaan hopeisia koruja, mutta jotta kultainen kellokin pääsisi taas käyttöön, sen kaveriksi tarvitaan joku siro kaulakoru. Kaiken tän lisäksi kotiuttaisin uuden nahkatakin, mun tyyliin sopivan repun, uusia kynsilakkoja, tollaset suorat, rennot housut ja suorat siistit shortsit sukkahousukelejä varten. Oij, kyllä syksy on parasta aikaa pukeutumiselle... ♥ 

Kuinka paljon teillä on juttuja syksyn must haves -listalla? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥