11. elokuuta 2015

BACK2SCHOOL HAUL

Lukio alkaa huomenna! Oonko mä valmis? Kyllä ja en. Kamat (lukuunottamatta koulukirjoja) mulla on jo hankittu kynejä, kumeja ja kansioita myöten, mutta henkisesti en ole vielä valmis aikaisiin herätyksiin, pitkiin päiviin ja muutenkaan siihen kouluarkeen - varsinkaan uudessa koulussa. Ajattelin kuitenkin tulla näyttämään mitä kaikkea mukaan on viime viikon aikana tarttunut.
backtoschool44 b2sss
Tigerista ostin noita värikkäitä muistitarralappuja ihan yleiseenkin käyttöön, mutta koulujutuissa noita varmaan tuleekin käytettyä ahkerasti. Olisin tollasia tarvinnut jo viime vuonna, haha.
backtooschool
Suomalaisesta kirjakaupasta innostuin noista neonvärisistä lyijykynistä, joten valitsin pinkin ja keltaisen. Löysin kans älyttömän ihanan pastellinvihreän kuulakärkikynän, eihän sitä kauppaan voinut jättää!
back2scchool2
Vihkojakin tullut hamstrattua ihan kiitettävästi. Tummemmat (vas.) on kai Tarjoustalosta, noi toiset on sitten Suomalaisesta kirjakaupasta. 
back2school
Sisko jo varoittelikin kaiken maailman lapuista ja lipuista ja papereista, mitä tuun saamaan - perfektionistina mä sitten halusin hankkia kunnon kansion näille kaikille. Tigerista löytyi tällainen turkoosi, joka sitten lähti kassan kautta kotiin.
back2school3
Oon varmaan aina inhonnut niitä yliviivaustusseja - niiden jälki ei vaan miellytä mun silmää ollenkaan. Ostinkin sitten paketin näitä Stabiloja Tarjoustalosta korostuskäyttöön.
backtoschool
Tarjoustalosta löytyi myös ihan normaaleja lyijykyniä (näitä tuskin tarvitsee hankkia seuraavaan kymmeneen vuoteen, haha!) ja kumeja.
b2s
Mun on kyllä pakko myöntää, että toi valkoinen vihko Suomalaisesta oli vähän sellainen no-jos-nyt-vaikka-tarvisinkin-tällaisen-ostos. En oo ihan varma mihin käyttöön toi tulee, mutta enköhän mä sille jotain keksi. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥