9. heinäkuuta 2015

ROOM DETAILS

Postausäväli venyi sunniteltua pidemmäksi, koska oon vähän miettinyt tän blogin kohtaloa ja bloggaamista muutenkin. Rakastan kirjoittamista ja kuvaamista, enkä varmaan kumpaakaan harrastaisi, jos tätä blogia ei olisi olemassa. Mutta onko musta postaamaan kiinnostavia postauksia useammin kuin viikon välein? Mä en tiedä vielä vastausta... Oon yrittänyt myös vakuuttaa ittelleni, että postaat sitten kun siltä tuntuu, mutta jotenkin huono omatunto painaa päälle, kun postailen niin harvoin. 

On tässä muutakin mietitty, nimittäin jotain uutta huoneeseeni. Huoneinspiraatiota on tullut haettua niin Weheartitista ja Tumblrista kuin myös muista blogeista. Jossain vaiheessa rupesin vaan siirtelemään tavaroita ja parin kokeilun jälkeen löytyi se silmää miellyttävä järjestys. Tänään aamulla nousinkin nappaamaan parit details-kuvat tästä uudistuneesta huoneesta.
öö vv
Eilisen sateisen päivän vietin Vivianin kanssa Ikeassa, josta mukaan lähti uusien koristetyynyliinojen lisäksi näitä tekokukkia kuusi kappaletta. Mulla on jo kauan ollut visiona laittaa pioneja tohon ruukkuun (oikeastaan toi on lyhty haha), mutta mulla ei oo toi kukkien elättäminen niin hallussa, että aitoja hankkisin. Tekokukilla mennään, eikä toi mun mielestä edes niin älyttömältä näytäkkään, vaikka ensiksi ajattelin sen näyttävän niin feikiltä kuin mahdollista.
collage2 bb mmm

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥