13. toukokuuta 2015

4x leather

Huomenta! Täältä tulee nopsat asukuvat parin viikon takaa, kun päältä löytyi neljän vaatekappaeen verran tekonahkaa; takki, housut, baltsut ja laukku. Näin jälkeenpäin sanoisin, että ihan mun näköinen asu, mutten varmaankaan tule uudelleen samanlaista komboa päälleni vetämään. 
 Musta tuntuu jotenkin tosi hölmöltä, kun en osaa vieläkään sisäistää, että kesä on kohta täällä (no, en ihmettele. Jos nyt kattoo ulos, niin näyttää aika syksyiseltä...). Mutta pakko myöntää, että koulunpenkillä istuminen tuntuu tosi puuduttavalta, kun on parin päivän jälkeen tehnyt töitä - kyllä musta sittenkin löytyy se tekeväkin puoli. Oon aina kuvitellut, että oon enemmänkin se, joka lukee ja kirjoittaa... Mutta töitä on itseasiassa tosi kiva tehdä! Varsinkin tällaisella työporukalla kuin mikä mulla on, haha! :-D No, mutta mun tästä täytyykin lähteä valmistautumaan, tsau!
_MG_9228 _MG_9224 _MG_9227
takki Lindex || paita Mango || housut Zara || kengät Cittari || kello O.N.E

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥