13. maaliskuuta 2015

ALL WHITE SNEAKERS

Muksut viikonlopputervehdykset täältä kotisohvalta, jossa ei voida riisua tän postauksen kenkiä jalasta. Ennen niitä kuitenkin haluun ilmottaa kaikille, jotka on mun ask.fm -sivulla ja täällä blogissa kyselleet blogikirppiksen tai instagramkirppiksen perään - mulla ja siskollani tulee olemaan taas pöytä Tuusulan Femmatorilla viikolla 13 (korjaan tän, jos muistan tällä hetkellä väärin..). Tuun tästä infoomaan enemmän sitten lähempänä... Mulla on vähän muitakin ostoksia esiteltävänä, en vaan tiedä pitäiskö siihen samaan tunkea Puerto Ricon ostokset, hmm täytyy miettiä.

Mutta sitten toisiin iloisiin uutisiin, nimittäin uusiin kenkiini (taas, ylläriylläri haha!). Oon koko talven miettinyt kenkiä kevääksi ja Nellyltä tilattujen Timberlandien jälkeen halusin jatkaa vieläkin valkoisten kenkien linjalla ja kauan etsinkin Nike Air Forceja korkeavartisina. Noh, sitten niitä alkoikin näkyä muiden jaloissa vähän liikaakin enkä enää halunnut niitä itselleni. Ehkä ihan hyvä, sillä nämä (myös) Nelly.comista tilatut tennarit eivät rokottaneet lompakon sisältöä kuin 44,95€ verran. Kuten jo instagramissa (@emmmakarki) sanoinkin, nää on mun "köyhän miehen Air Forcet" haha!
nellyshoess nellyshoes nellyy

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥