31. joulukuuta 2014

Viimeistä viedään...

Päätetääs tää vuosi puhelinkuvilla! Tällaista oon tainnut pyöritellä mielessä parit viime kuukautta, mutta joku siinä on etten oo saanut aikaiseksi. Parempi myöhään kun ei milloinkaan, tapahtuupa ainakin vuoden 2014 puolella, haha! Oon kyllä kiitollinen, että vuosi vaihtuu, se symboloi mulle aina jotenkin uutta alkua (yhtä kliseiseltä kuin se kuullostaakin, tiiän!!) ja oon vaan helpottunut että voin jättää tän vuoden taakse. Ei mitään parhaimpia vuosia mun elämässä, mutta opettavaisempia varmaankin... :-D 
collage4
Mulla kyllä riittää näitä asuja puhelimen kätköissä taas lisää, vaikka just purkasin kaikki blogin puolelle... || Sovittelemassa uusia laseja - tossa vaiheessa se oli vielä kivaa, eikä naamalla näy turhautumisen fiilistä. || Ennen joulua kerkesin jo äitille vihjailemaan, että mitä jos hankitaan mulle tollanen joulukuusi... No ei se innostunut. || Joululahjashoppailun lomassa piti ottaa pakolliset kuvat Stockaan jouluvaloista,
collage5
Mäkkärin joulukalenteri ja ilmaset ruoat - kelpaa! || Sillon, kun vielä pärjäs nahkatakilla ja päälle heitettiin vaan karvaliivi... || No, ne uudet lasit sitten ekaa kertaa päässä. || Oon oikeasti ihan mahdoton auringonlasku ja -nousu kuvaaja, tällasia kuvia löytyi kamerarullasta reilusti enemmänkin.
collage6
Long time no see rakas harrastus Täytyy ruveta pirtäämään useamminkin, unohdinkin jo miten aikaa vievää ja kivaa se onkaan. || Niin, ne auringonnousut... Tässä vaiheessa kello oli vasta kymmenen aamulla ja matka kävi kohti jouluruoka ostoksia. || Eksyin eräs ilta selailemaan kuvia Turkin reissulta - voisin lähteä tunnin varotusajalla heti takaisin || Yks pidetyimmistä asuista pitkään, pitkään aikaan! Täytyy vetää päälle joku toinenkin päivä.
collage7
Tilanteissa, joissa yritän ottaa Zerosta jotain järkevää "taidekuvaa", tajuun ettei se edelleenkää oo kuvauksellinen, haha. || Tän peiliselfien myötä toivottelin hyvät joulut instagramin puolella || Ja joulupäivänä löydettiin ittemme mummin ja ukin joulupöydästä, eka vatsat täyteen jouluruokaa ja sitten vielä mummin ihanat jälkruoat || Ai, ei se tainnutkaan olla niin kiva toppapuku jos Zeroa oli kattominen!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥