30. joulukuuta 2014

Thank you, Santa

Nyt päästään vihdoinkin kurkkaamaan meikäläisen joululahjasaaliiseen. Mulla oli tosi niukasti tänä vuonna toiveita, enkä niitä edes kuuluttanut ympäri kyliä, joten ehkä olisi aika uskoa joulun ihmeeseen, kun niin moni toivomani asia paljastuikin paketeista. Tai sitten mulla vaan on telepaattinen yhteys sukulaisten kanssa, haha!
_MG_8330
Siitä Frozen-leffastahan mä jo kerroinkin ja se sitten löytyikin yhdestä paketista (kiitos Pukki!!). Oon kerennyt sen jo katsomaan ja ai että, ihanaihanaihana
Uusia kirjoja ei koskaan voi olla liikaa ja olin taas yhtä hymyä, kun sain Helen Fieldingin Bridget Jones Mad About The Boy. Mulla on kesken tällä hetkellä yksi toinen kirja, joten katsotaan milloin tän pääsen ekaa kertaa lukemaan.
Kirjan kanssa samasta paketista paljastui suomi-espanja-suomi sanakirja. Äiti ja isi on varmaankin kuullut ihan tarpeeksi mun Espanjaan muutto suunnitelmista ja siellä elämisestä, että päättivät avittaa, haha! Voi sitä naurun määrää, kun tän näin... :-D
_MG_8336
Ihanat Guessin korvakorut paljastui tädiltä saamastani paketista. Nää onkin olleet korvassa jouluaatosta lähtien! Myös kynsilakka kokoelmani sai uudet jäsenet, nää ovatkin mun ensimmäiset Essien kynsilakat ja innolla odotan päivää, kun jaksan tehdä jotain taas mun kynsille (laiska mikä laiska...)
_MG_8339
Mun yökkäritoiveet todellakin kuultiin Pohjoisnavalle asti, kun sain niitä jopa kolme kappaletta. Vaaleanpunaiset yöhousut, ruudulliset yöshortsit ja raidallisen paidan - hyvät yöt vaan kaikille, haha!
_MG_8333 _MG_8335
Mulle tuli ihan käsittämätön määrä kosmetiikkatuotteita. Tuli Four Reasonsin shamppoota, hoitoainetta ja hoitoainesuihketta, Lorealin Elnett hiuslakkaa ja lämpösuojasuihketta, The Body Shopin rasvoja ja suihkugeelejä, Baby Lips, kasvonaamioita... Kaikkia oon melkein kerennyt jo kokeilla, noi kasvonaamiot saa odottaa jotain hemmotteluiltaa.

Oon kiitollinen ja tyytyväinen, mitään turhaa ei tänä vuonna tullutkaan! Näiden lisäksi tuli rahaa, perus lahjakortteja, siskolta selfie -tikku (joka tosin jouduttiin palauttamaan, ilmeisesti meille oli valikoitunut rikkinäinen yksilö ja nyt metsästeen mulle kokonaan uutta!), sormikkaat (timanttiset sellaiset #girly) ja iskän kanssa tehtiin pieni diili, jonka takia joululahjoihin sisältyi myös oma kone.

Mitäs kaikkea te saitte? :-)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥