24. marraskuuta 2014

random photos

2
Kauan mä niitä etin, mutta vihdoin mulla on vaaleanpunaiset / pinkit joulupallot koristamassa mun huonetta
ghjvg
Cosmopolitanista on noussut ihan suosikkilehti ja nykyään nappaan sen jopa Costumea useammin lehtihyllystä. Ja tammikuuta odotellessa, mullakin on vihdoin oma mieskalenteri, haha!
9 6
Viime viikkoisella kirppisreissulla tarttui mukaan myös farkut, jotka onkin just ja just sopivat. Koko on just passeli, mutta mallinsa puolesta näitä täytyy vähän venytellä muotoonsa ennen ihmisten ilmoille menemistä. Nätti pesu ja ihanat kulutuksen näissä ainakin on, jos ei muuta.
3 bftgbcdx
Rento asu parin viikon takaa - svetari, muhkea huivi ja kultainen kello = lyömätön yhdistelmä
gfdxrg c
Jouluvalotkin on roikkunut mun vaatehuoneen edessä jo kuukauden päivät ja ne on saaneet seurakseen myös rinkula-valo-hommellin ikkunaani...
5
...ja mun jouluporokin on päässyt vuoden jälkeen piristämään mun huonetta! Tää muuten tapahtuu melkein joka joulu, kun kauppoihin alkaa ilmestymään pehmoleluja - mä rakastun niihin täysin En kai oo jo liian vanha...?
1
Mä oon miettiny jo hetken room touria, mutta omasta mielestäni tätä täytyy vielä fiksata ja laittaa, joten ehkä myöhemmin. Vihdoin muuten oon oikeasti tyytyväinen huoneeseeni, ehkä tässä järjestyksessä pysytään pidempään kuin pari viikkoa.
8
Oon kaupoissa aina kähminyt kaiken maailman karvatyynyjä, kunnes tämmönen löyty kans kirppikseltä. Pesun ja parin päivän tuuletuksen jälkeen pääsin yhdistämään sen muuhun sisustukseen. Vielä ois kiva löytää joitain valkoisia tyynyjä tohon kaveriksi.
00
Ja löytyhän samaiselta kirppiskierrokselta uusi neulekkin, alunperin Romwelta - ai miten niin tykkään kaikesta karvasesta? Tätä kerkesinkin jo käyttämään, niin lämmin ja mukava, oikea luottoneule Mulla on vähän paha tapa joko lähteä tyhjin käsin kirppiksiltä kotiin tai vastapainoksi kannan tavaraa ja vaatetta enemmän mukanani kuin kädet sallii - tällä kertaa kävi jälkimmäinen.
12
Lempparilempparilemppari kohta huoneessa - lehdet on taas päässyt takaisin sisustukseen! Unohdinkin jo kuinka kivalta ne näyttää.

2 kommenttia :

  1. Miltä kirpparilta löysit noi kaikki? :o

    VastaaPoista
  2. Tuusulan Femmatorilta :-)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥