4. lokakuuta 2014

white love from Nelly

Näin yks päivä Weheartitissa kuvan valkoisista Timberlandeistä. Ette arvaakkaan kuinka ne jumittui mun päähän ja reilun viikon verran kerkesinkin nalkuttaa kyseisitä kengistä äidille - ja kuinka mä tulisin ne ostamaan hinnalla millä hyvänsä, jos vaan sattuu vastaan. Ja kerrankin onni oli mun puolella, löysin nimittäin yhden blogin kautta just eikä melkein täydelliset kengät talveksi.
cvbcbbyt sdrtgfsxerdf qqqqq rrrrr pppp
Voiko enää täydellisemmät olla? Olin koko viime kesän kuolannut Niken Air Forceja, mutten koskaan saanut aikaiseksi hankkia niitä. Onneksi nämä Nellyltä tilatut bootsit lievittävät valkoisten kenkien tarvetta - kaikki näyttää vaan niin paljon freshimmältä nämä jalassa. Näillä ei ollut hintaakaan kuin noin 40€ + toimituskulut, joten kukkaro kiittää! 

Nää onkin päässyt jalkaan välittömästi ja tulossa on ainakin yksi asu, jonka ajattelin postata tässä lähipäivinä. Onneksi näissä ei muuten ole minkäänlaista karvaa sisällä, sillä oon vannoutunut villasukkien käyttäjä talvisin ja nämä menee kans lämpimämmällä säällä. Täyttä rakkautta, muuta ei tarvitse sanoa. ♥ 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥