25. lokakuuta 2014

BOOKS X3

Reilu viikko viime postauksesta... Ups! Onhan tää blogi pyöriny mun mielessä ja parit postausideat on vähän kiikunkaakun miten käy, julkasenko vai en. Mitä te haluaisitte nähdä täällä? Jotain ideoita? Mutta tässä välissä onkin tapahtunut aika paljon, mm. Siperia saapui Suomeen ja oon kyllä jo ihan täynnä tätä kylmyyttä - enkä tiedä miten tuun vielä joskus selviimään niistä -30 asteen pakkasista. Toinen jaksokin lähti jo käyntiin maanantaina ja kerettiinkin eilen käymään kirjamessuillakin Messukeskuksessa. Multa lähti koulutehtävien ohessa mukaan kolme kirjaa, jotka lievitti uusien kirjojen tarvetta nälkää.
books2
Me luettiin Vivianin kanssa tän Jane Austenin kirjoittaman Emman takakansi ihan huvinvuoksi, kun nyt sattui oma nimi hyllyjen päällä vilkkumaan. Ja miten hyvinkään se kuvaili mua, ihmistä, joka puuttuu muiden ihmissuhteisiin, haha. Kuullosti loppujen lopuksi niin hyvältä, että oli aivan pakko saada
books4
Vihdoin mullakin on oma The Fault In Our Stars! Tota on hehkutettu niin paljon ja kuullostaa juuri mun tyyliseltä ylisöpörakkaustarina -kirjalta. Luin tuolta jopa noita arvosteluja, huumorintajuinen rakkaustarina on just sitä mitä tarviin, haha! Olisin kyllä halunnut sen klassisen sinisen kannen, mutta se kuulemma sattuu olemaan vaan enkunkielisissä versioissa - vaikkei sekään mua olisi mitenkään haitannut.
books
Melkein kaks vuotta sitten kävin kattomassa ton Piin Elämän leffassa ja kyynelsilminhän sieltä teatterista lähdettiinkin - toteutus oli ihan uskomaton ja oon pitkään halunnut lukea ton kirjana. Väärinpäinhän tää taas meni, mutta pakko tää on silti saada luettua. Sainkin itseasiassa jo aloitettua ja tykkään jo nyt!
books3
Ootteko te lukenut jo näitä? Mitä ootte tykännyt? :-)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥