17. syyskuuta 2014

AUTUMN'S FAVS

Joka vuotinen inspiraatiokollaasien teko - check! Kamera ammottaa tyhjyyttään, päivät kuluu kemian ja yhteiskuntaopin kirjojen parissa (krhm.. tai 90210:laa katsoen sängyssä) ja pieni syysmasennus painaa päälle, niin ei mulla oo ollut oikein intoa postailla yhtään mitään. Menetin kanssa äsken tilaisuuden maailman kauneimpiin kenkiin ja sekös jos masentaa vielä enemmän, että täytyy vahdata taas uusien kokojen tuloa... Mutta siirrytäämpä näihin kollaaseihin! Tän syksyn lempparien ympärille kokosin kivat asut, jotka miellyttää mun silmää ja oon varma, että jokainen asu tulee puettua päälle, sovellettuna tietenkin. :-)
autumn

Mä oon kesäisin ihan täysillä kudottujen ja pitsisien vaatteiden kannattaja ja vaikka kuinka rakastankin farkkushortseja, on ne väistynyt kudottujen shortsien ja kangasshortsien tieltä. Nyt, kun syksy tekee tuloaan, on farkkukin alkanut miellyttämään silmää. Ja varsinkin kahden erisävyisen denimin yhdistelmä - pure love ♥ Tummempi alaosa ja vaaleampi yläosa on se juttu, haha!
autumn
Nahka on noussut pintaan ihan uutena suosikkina. Varsinkin, kun sain hankittua ne nahkahousut mun garderobiin. Mun mielestä se vaan kuuluu syksyyn ja talveen, oli se sitten housujen, takkien, laukkujen tai kenkien muodossa. Myös nahkayksityiskohdat pistää silmään, kuten kyynerpääpaikat. Ja mikä sopiskaan nahan kanssa yhteen, kuin kirkas punainen ja valkoinen + hopea.
autumn
Harmaa on varmaan number one syksyn suosikeista. Ja on ollut jo kauan. Se sopii niin hyvin kaikkeen ja on yks mun lempiväreistä (ja täähän ei johdu aivopesusta, jonka meidän koti mulle aiheuttaa huom. päävärinä tumman harmaa). Vielä kun saisi armyvihreät farkut, niin syksyn asujenpelastajat olisi valmiina.
autumn 2#
Viimeisimpänä ihastuksena tummanpunainen. Ennen mulla on ollut vaikka mitä punaisen sävyissä, nyt oon vähän aikaa sitten tajunnut omistavani vain yhden neulepaidan tummanpunaisena. Täytyy ruveta sitäkin varmaan pian hamstraamaan, varsinkin joulun aikaan punanen on se voimaväri (eikä taaskaan johdu siitä, että meillä on jouluisin väriteemana punainen). Ja näin jälkikäteen mua harmittaa älyttömästi, että jätin oikean kokoiset, tummanpunaiset nahkahousut kirpparille... 

4 kommenttia :

  1. Ihana toi neule(?) vikassa kollaasissa! Niin rennon ja sellasen "päivänpelastajan" näkönen mistä tuo on? :o

    VastaaPoista
  2. polyvoren mukaan Julesb.co.uk nimiseltä sivustolta, mut eiköhän tollasia löydy vähän joka paikasta :-)

    VastaaPoista
  3. Vitsi miten kivoja kollaaseja :-) etenkin toi kakkonen!

    VastaaPoista
  4. kiitos! munki lemppari on ehdottomasti toi toka :-)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥