16. elokuuta 2014

TURKEY SHOPPINGS - COSMETICS

Ajattelin jättää nää ostospostaukset aika viimesiin Turkki-aiheisisiin postauksiin, mutta nyt tuntui kaikista järkevimmiltä julkaista ensimmäisenä tämä postaus ja jatkaa muista myöhemmin. En oikein halua julkaista kahta asupostausta heti perään, ellei välissä ole montakin postaamatonta päivää ja koska postasin just vähän aikaa sitten ton back to school -asun, ei tuntunut hyvältä julkaista taas asupostausta, haha. Tää on just tätä, kun on liian perfektionisti...

Mutta ostospostauksen ensimmäinen osa, eli kosmetiikkatuotteet. Niitä ei tosin kertynyt paljoa, näin jälkikäteen mietittynä olisi pitänyt hyödyntää apteekkien huulirasva- ja kynsilakkatarjoukset, haha. Hinnoista mulla ei enää ole mitään hajua, enkä jaksa erikseen lähteä muuttamaan liiroja euroiksi ja näin teen myös sitten ostospostauksen toisessa osassa, jonka julkaisen vasta myöhemmin.
turkkicosmetics turkkicosmetics
Meillä ei ollut hirveästi aikaa kierrellä taxfreetä Turkin puolella, joten käytiin vaan nopeasti läpi, mitä oli tarjottavana. Mä odotin itseasiassa hieman monipuolisempaa tarjontaa, koska taxfree oli toodella iso, mutta sieltä ei löytynyt esimerkiksi Victoria's Secrettiä ollenkaan (jonka olin toivonut kyllä löytyvän). Se vähän ihmetytti, varsinkin, kun Kreetalla oli kokonainen hylly täynnä kyseisen merkin body mistejä ja rasvoja ja Hanian lentokenttä oli jotain kolme kertaa pienempi... :-D No, mutta lähti multa mukaan kuitenkin The Body Shopin Honeymania body butter. Toi hunajantuoksu on jotain taivaallista ja yritänkin säästää tota talveksi ja tyydyn vaan haistelemaan tota rasvaa
turkkicosmetics
turkkicosmetics
Mun iho kuivahti aika rajusti Turkissa ollessa eikä mun normaalille iholle tarkoitettu L300:n kasvovoide enää auttanut. Se kosteutti sen viisi minuuttia, jonka jälkeen mun iho näytti hilseilevältä ja iho lähti itsestään kuoriutumaan nenän varresta ja silmien alapuolelta. Onneksi löydettiin sellainen pieni ja kotoisa kosmetiikkakauppa nimeltään Yilmaz Kosmetik Market. Saatiin myyjältä välittömästi apua ja se katsoi mun ihon läpi, kunnes ehdotti tota Rocin kasvovoidetta kuivalle ja akneilevalle iholle. Oon tätä siitä lähtien käyttänyt ja voin todellakin suositella tätä jokaiselle kuivan ihon kanssa kamppailevalle. Mun iho on parantunut huimasti tota käyttäessä ja tuskin tuun muuta enää tästä lähin käyttämäänkään.
turkkicosmetics
Viimeisenä löysin hirveästi Nivean huulirasvoja eräästä apteekista (niitä sai kylläkin joka apteekista) ja mun oma oli just sopivasti loppunut, että pääsin testailemaan näitä. En itse ollu nähnyt näitä Fruity Shine -huulirasvoja aikaisemmin Suomessa, joten valitsin enemmänkin kuin innoissani tällaisen persikan tuoksuisen. Ja voi luoja, tää tuoksu ja makukin on jotain niiiin ihanaa, että mun on pakko saada tätä lisääkin

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥