23. elokuuta 2014

SHOES TIMES TWO

Jes, viikonloppu! Mites teidän lauantai? :-) Mulla se alkoi tavallisissa merkeissä pitkään nukkumisella ja hitaalla aamupalalla. Mulla oli jo eilen illalla välähtänyt päähän, että mähän voisin lähteä käymään parilla kirppiksellä, jos vaan sattuisi olemaan hyvä sää. Sisko heitti sopivasti lähelle Tähtitoria, ensimmäistä kirppistä, jossa käväsin - ja lähdin tyhjin käsin. Onneksi seuraavalla, SUN-kirppiksellä onnisti oikein kaksin kappalein. Mulla jäi kyllä korvan taakse kaivertamaan yhdet housut, ehkä ne sittenkin olisi vaan pitänyt ostaa, haha. Ja päivän kruunasi oma tuurini, jouduin istumaan viisitoista minuuttia sellasen tehdasrakennuksen katoksen alla olevalla penkillä, kunnes sade lakkaisi. Mutta ehjin nahoin ja melkein kuivana pääsin kotiin asti nämä kahdet kaunokaiset kainalossa.
ee eeee eee eeeee
Toivoin niiin löytäväni konjakinväriset nilkkurit tai saappaat, jotka sointuisivat laukkuuni, jota käytän koulussa. Oisitte vaan nähnyt mun ilmeen, kun nämä alunperin Seppälästä olevat nilkkurit huusivat mun nimeä erään pöydän takaosasta. Just oikea koko, kuuden euron hinta eikä yhtään käytönjälkiä - ostopäätös tehty. Löysin saman sävyiset saappaatkin, mutta niissä olikin sitten runsaasti kulumia...
eeeeeeee e eeeeeee
Toinen pari näyttää tältä - jotenkin se (teko)mokka vaan viehättää kengissä ja nämäkin pisti välittömästi silmään. Vaikka koko on yhden isompi kuin yleensä mun korkokengissä, nää on just passelit mun jalalle. Ja toi korko on übersiisti, haha! Näistä alunperin Hennesiltä olevista popoista jouduinkin sitten pulittamaan vaan seitsemän euroa - ei paha, ei ollenkaan. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥