8. elokuuta 2014

no black at all

qq q qqq
farkut Zara || peplum BikBok || kengät Converse || laukku H&M || kello O.N.E

Tän päiväiseltä Helsinki reissulta asukuvia. Pitkästä aikaa mun päällä näkyy jotain muutakin, kun mustaa ja mä ainakin tykkäsin tästä beigen ja valkoisen yhdistelmästä. Taisi olla myös ensimmäinen käyttökerta tolle kellolle, jonka oon omistanut yli vuoden - huups. Asussa vilahtaa kans iki-ihana rippiristi, joka on roikkunut kaulassa yötä päivää siitä lähtien, kun Turkista kotiuduttiin. Ja kuten te mut tunnette, himoshoppaajana, lähti multa tälläkin kertaa jotain pientä ja vähän isompaakin mukaan. Mutta niitä mä tulin hakemaankin, enkä mitään turhaa kaupoista ulos vienyt, joten propsit mulle!

6 kommenttia :

  1. Kiva asu ja toi kaupunkimaisema on ihana, harmi että itseäni aina se vilinä häiritsee :-(

    VastaaPoista
  2. kiitos Helmi! se vilinä on kyllä vähän raivostuttava jos ihmiset päättää just sillon kävellä siitä kun rupeet kuvaamaan ja mäkin sain tooosi monta otosta, missä vaan sulaudun siihen ihmismassaan joka menee mun takaa haha! :-D

    VastaaPoista
  3. Kivan simppeli asu! (:

    http://miakaroliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. kiitos Mia, mäkin tykkäsin :-)

    VastaaPoista
  5. Lovely look!

    http://beautyfollower.blgospot.gr

    VastaaPoista
  6. thank you so much! :-)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥