9. elokuuta 2014

MY NEW BABY FROM ALEKSI13

baggg bagg bagggg bag
Tän hetken tärkein ja etsityin ostos! Iso, konjakinvärinen laukku sopivan pituisilla kahvoilla (onks tälle jotain sysnonyymiä?), kauniilla yksityiskohdilla ja (teko)nahkaa tietysti. Oon koko kesän etsinyt sopivaa yksilöä ja Turkissakin tsekkasin kaupat niitä feikkiliikkeitä myöten, mutta en tähän mennessä ollut löytänyt mitään. Mustia yksilöitä tuli muutama vastaan ja Michael Korsin Jet Set Travelia muistuttava laukku houkutti Mangossa, mutta kun tän O.I.S:n laukun Aleksista eilisellä Helsinki reissulla löysin, tiesin ettei se Mangon olisi läheskään yhtä ihana. Katoin pitkään tätä ja yhtä toista laukkua Aleksissa mustana ja vertailtiin Vivianin kanssa niiden sopivuutta mulle, kunnes tää lopulta vei voiton. Sitten arvottiinkin värien välillä, sen tosin päätin noin minuutissa. Mulla ei ole ennen ollut konjakinväristä laukkua ja nyt olikin aika hankkia se - just sopivasti kouluun! Hintaa tällä kaunokaisella oli 39,95€, mutta jonkun alennuksen (josta sain itsekkin tietää vasta kassalla haha!) takia tää maksoi vaan 31€. Hyvä kauppa siis ja nyt voin helpottuneena aloittaa yläasteen viimeisen vuosiluokan (vastahan mä olin vitosella?!). Mitäs te tykkäätte tästä? :-)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥