28. elokuuta 2014

moikat sängynpohjalta

Koko päivä oon tullut viettäneeksi tuolla sängynpohjalla nesteitä juoden, lukien, nukkuen ja uuttavanhaa lempparisarjaa katsoen. Mä oon tosi harvoin kipeänä lukuunottamatta niitä flunssakausia, jolloin nenä on tukossa tai vuotaa, koska silloin mä menen kyllä kouluun, mutta eilen illalla iski hirveä vatsakipu ja tää päivä on yritetty ottaa vähän rauhallisemmin. Tän hetkisellä ololla tuskin oon menossa huomennakaan kouluun, eli jos tää ei tästä parane, niin se ois vähän pidennetty viikonloppu tiedossa (ja seuraava kierros 90210 maratonia). Toivotaan nyt kuitenkin, että edes viikonloppuna pääsen lähtemään näiden neljän seinän sisältä, ainakin säätiedotuksien mukaan tulee ihana viikonloppu!
gty6j
Tän hetkisiä kosmetiikkalemppareita - The Body Shopin tuotteet on taas noussut kärkeen, niinkuin joka syksy/talvi. Mulla on kans ihmeellisen paljon  huulirasvoja (3), jos miettii, että yleensä mulla on tasan yksi, jota kanniskelen mukanani niin kauan kuin se loppuu. Nyt oon pienen ajan sisällä hamstrannut hehkutetun ja kirsikkaisen Baby Lipsin sekä hunajaisen Labellon. Toi Baby Lips ei mun mielestä kyllä kosteuta yhtään, mutta huulipunana toi menee ihan kivasti. Sen takia mulla on koulussakin usein mukana vielä huulirasva jos toi on käytössä. 
vcbcb
Yritin sinnitellä mahdollisimman kauan, ennen kuin muokkaan vaaterekin syksysemmäksi. Vaikka mua vähän säälittää kaikki kesävaatteet, jotka joutui piiloon, oli mun yhtenä synkkänä päivänä pakko pistää neuleet, villapaidat ja flanellit tohon roikkumaan.
dfgdfg
Spiritstoren konkka-aleissa käväsin vierähtämässä siskon kanssa viime lauantaina (tai sunnuntaina..?) ja yllätysyllätys kuljetin kotiin maailman mukavimmat (ja samalla hyvänänköiset) tennarit. 15€ 69,95€ || nahkahousut Zara 39,90€ || musta skater-hame H&M 9,90€ || flanelli H&M 19,90€ 
sdfds
Tää oli oiva päivä päästä kunnolla lukemaan mun äikän päättötyön ensimmäistä kirjaa. Tähän mennessä tämä Marjaleena Tiaisen Rakas Mikael vaikuttaa aika hyvältä, vaikka onkin tooodella erilainen mitä oon tottunut lukemaan. Ootteko te lukenut tätä? Mitä piditte?

2 kommenttia :

  1. Great Post !
    -
    http://bedeutungsvolle-momente.blogspot.de/

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥