31. elokuuta 2014

Linssilude

yklhj dsfsdf dfghdy dog dog
bleiseri H&M || toppi Turkki || farkut Zara || kengät Converse || laukku Aleksi13

Viime keskiviikkoisia asukuvia. Päätti sitten tommonen linssilude liittyä mukaan kuvaussessioon, mutta koska siitä ei ole hirveästi kuvia koskaan täällä näkynyt, niin mikseipä oltais otettu yhdessäkin pari otosta. Ei se selvästikkään tykkää olla halittavana, mutta viereen se kyllä istuu.
Se kyllä huomattiin viime yönäkin, kun yhtäkkiä heräsin siihen, että Zero nukkuu mun jalkopäässä mun jalkojen alla, haha. Onneks se nyt ei ollut kuristunut sinne alle, vaan ihan sikeesti veteli unta ja vei sitten tilaa ihan pokkana. 

Tosta asusta sitten sen verran, että  ensimmäistä kertaa päälle pääsi tuo yolo-toppi Turkista. Mua vähän pelotti ostaa tollanen you only live once -tekstinen paita, koska se ei kuvaile mua millään tavalla, mutta mä rakastuin tuohon kukkakuvioon, niin ihan sama mitä tossa sitten lukeekin, mun oli vain pakko saada se. Ja itseasiassa se menikin bleiserin kanssa aika nätisti, kun ei ihan paistanut jokaiselle vastaantulijalle, haha.

2 kommenttia :

  1. Love how all stars and jeans always go together and make a great simple outfit work beautifully :)!

    http://stardustandroses.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. thank you so much :-) haha it's very important to me my outfit's pieces work together!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥