22. elokuuta 2014

lately

Mua ei oikeasti huvittaisi käydä läpi näitä luonnoksissa odottelevia postauksia, koska näitä on niiin paljon. Enkä mä yleensä luonnostele etukäteen tai ajasta postauksia ja tuntuu, että tällä hetkellä tossa tekstit -kansiossa on ihan hullu maanantairuuhka. Ehkä mä nyt kuitenkin julkasen pikkasen näitä puhelimen kuviakin muutamalta edellisviikolta, että päästään taas eteenpäin!
2014
"Noni, mä söin nyt! Näätsä, mä toin ruokakipon ulos asti." || Ikävä riparille on ihan kauhee... || Mut näki eilen Jumbon Zarassa, vaikkei mun sinne pitänyt mennä... || Roadtrip siskonkaa lentokentän Starbucksiin ja kotiin lähettiin frapet kourassa.
2014b
Myöhäinen aamupala viime viikonlopulta - miten tollasten pikkulettujen paistaminen viekin niin kauan, haha :-D || selfiee || No, sieltä Zarasta... Ei mun mitään pistänyt ostaa, mutta tällaset nahkahousut kiikutin sittenkin kassalle. || Eilen oltiin kans kattomassa Step Up All In - voisin kehua leffan maasta taivaisiin ja siitä voisi saada postauksenkin aikaan... :-D No ei, mutta suosittelen ehdottomasti, ite rakastuin siihen täysin! Parasta leffassa oli ehdottomasti, että tossa oli näyttelijöitä kakkos-, kolmos- ja nelososasta.
2014a
Siellä Starbucksissa! || Sleeping beauty oonkohan mä koskaan saanut Zerosta parempaa kuvaa? || Mulla ei oo minkäänlaista muistikuvaa, koska viimeks vedin näitä kaupan jätskejä. Jätskikiskat kyllä on ollut mun kulutuksessa kesän aikana || Viime viikkoinen asu, josta tulossa vielä postaustakin.

2 kommenttia :

  1. Kenenkaa olit kattoo ton step up all in ? 😊 kiva postaus !

    VastaaPoista
  2. Vivianinkaa :-) kiitos!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥