12. elokuuta 2014

BACK TO SCHOOL OUTFIT

Ensimmäinen koulupäivä takana ja mulla on pää pyörällä jo nyt. Vähän jännittävät fiilikset tulevasta vuodesta, onhan se sentään yläasteen viimenen, enkä osaa vain sisäistää asiaa, että vuoden päästä mua kohtaa lukio. Tuun varmaan tän alkusyksyn aikana kirjottelemaan ajatuksia tulevasta vuodesta, kunhan saan vähän enemmän irti, mitä se tuo sisällään. 

Mutta tän päiväinen back to school -asu, joka koostui vaaleasta denimistä. Päälle pääsi uusi farkkutakki Vero Modasta, koska luulin tosissani, että tänään sataisi sekä aamulla, että päivällä. Väärässä olin ja meinasin sitten läkähtyä toi päällä koulussa. Näätte myös ensimmäistä kertaa nilkkurit, jotka hankin aikoja aikoja sitten kirppikseltä, mutta joita en oo tainnu koskaan esitellä. Tää asu näytti paljon kivemmalta peilistä, kun vertaa näihin kuviin, mutta se nyt on vaan totuus, että peili on kaveri, kamera ei. 
bts6 backtoschool1 bts5 backtoschool bts3 bts7 bts4 bts
farkut Zara || toppi kirppis || farkkutakki Vero Moda || kengät kirppis || laukku Aleksi13

2 kommenttia :

  1. Oot kyl tosi kaunis, en tajua miksi koet että kamera ei olis tehny sulle oikeutta tässä(kin) postauksessa.. Paras blogi ja hyvää syssyä!

    VastaaPoista
  2. voi kiitos paljon <3 mä en vaan nähnyt tätä asua niin kivana näissä kuvissa kuin se näytti sinä aamuna peilistä, tosi monesti näytän kuvissakin jotenkin erilaiselta kuin oikeasti sitten oon :-D

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥