16. heinäkuuta 2014

SHORTER HAIR

mee shorterhair
hame Mango

Instagramissa (@emmmakarki) mua seuraavat ovatkin jo nähneet mun uudet hiukset - tavallaan. Sinne kerkesin ennen riparia päivittää leikatun version, mutta toissapäivänä tartuttiin äidin kanssa kaupan hiusväriin (vaikka mä niin vannoin etten niillä hiuksia enää värjää!) ja tummennettiin pikkasen tätä pehkoa. Edellinen hiusväri oli niin eloton, vaikka tavallaanhan mä siitä tykkäsinkin. Tajusin muuten, ettei nää edes näytä niin hirveän lyhyiltä näissä kuvissa tai sitten oon vaan jo tottunut näihin sen verran, haha. Harmittaa kuitenkin, ettei nää oikein pysy suorina, niin täytyy keksiä kaiken maailman kiharrusmetodeja, että saan jatkossakin tähän jotain vaihtelua. Katotaan, saanko laitettua teille vielä tällä viikolla parempiakin kuvia tulemaan. Mutta mitäs te tykkäätte? :-)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥