19. kesäkuuta 2014

ROOM TOUR

Oon tällä hetkellä mökillä, joten ajoitin teille yhden toivotuimmista postauksista. Vaihdoin just huoneen järjestystä uuteen ja tilavampaan ja oon toosi tyytyväinen. Halusin kans tehdä tän Room Tourin ennen uutta järjestyksenvaihtoa. Vaikka tossa huoneessa se onkin vaikeampaa kuin yläkerrassa, lopputulosta on niin vaikea katsoa mittasuhteiden perusteella, mutta hyvin tääkin onnistui, kun laittoi vaan hihat heilumaan.
tnft r3b
Huoneen sisääntulo. (jo tässä vaiheessa toivoin sitä kalansilmäobjektiivia, haha)
rtyhdgf
Mulla oli pikkunen ongelma, mihin aijoin sijoittaa mun pöydän, koska ennen se oli ollut keskellä huonetta. Ton pyöreän jalankin takia toi ei oikein sopinut mihinkään (ja tota on älyttömän raskas siirtää, huhhuh!). Lopulta se löys paikkansa huoneen nurkasta ja toimii samalla yöpöytänä.
jg fryn aqweca
Lavastimpa taas vähän tota vasemmanpuoleista kuvaa, tossa koreilee oikeasti mun konffiskengät!
tyu
Tykkään tästä uudesta huoneesta, koska tässä on vaatehuone, jota mä kaipailinkin jo kauan ylhäällä majaillessani. Ette nyt pääse vierailemaan siellä, koska toi on ihan järkyttävässä kunnossa (yks syy miksi rakastan tätä vaatehuonetta: kaiken saa piiloon). Voisi joku sateinen päivä siivota ton ihan kunnolla.
äkjkcf jgjhng
Unohdin kokonaan kuvata tän rekin yläpuolella olevan hyllyn, jossa nyt ei oo mitään tähdellistä - pelkkiä koriste-esineitä ja mun aurinkolasit!
6u5
Siirsin sängyn nurkasta keskelle huonetta ja että mä tykkään! Mulla on aina ennen ollut taipumus (en tiedä yhtään minkä takia) nukkua huonosti parit ensimmäiset yöt järjestyksen vaihdon jälkeen, mutta nyt oon nukkunut tossa paremmin kuin hyvin. 
w4gvw roommm
Vihdoinkin pääsen suoraan meikkaamaan hiustenlaiton jälkeen, ennen jouduin aina ottamaan ton pikkupeilin ja meikkipussin ja vaihtaa paikkaa niin, että luonnonvalo tulee suoraan mun kasvoihin - nyt se vihdoin tulee! Tossa lipastossa pidän enimmäkseen koulujuttuja, kirjoja ja alimmaisessa laatikossa mulla on pelkkää krääsää: hiustenmoutuilulaitteiden paketteja, käyttämättömiä tauluja ja korutelineitä yms...
4n3bt d room
Noh, tämmösessä huoneessa mä asustelen. Oli kyllä jo aikakin näyttää tää, enhän mä ookkaan asunu täällä kun joku 3 kuukautta. :-D Mitäs tykkäätte?

2 kommenttia :

  1. ompas sulla kiva huone! :) mistä tuo ihana vaaterekki on ?

    VastaaPoista
  2. emilia: kiitos paljon :-) mä en oo ihan varma, voi olla että Ikeasta, mutta mulla on muistikuva että toi ois sit kuitenkin ostettu Jyskistä :-D

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥