4. kesäkuuta 2014

MY FASHION ICONS

Mä en oo pitkään aikaan jaksanut miettiä hirveen paljon vaatteita, enemmänkin tykkään vaan mennä sillä lazy&casual -linjalla. Siitä johtuen etin ahkerasti inspiraatiota kesäisiin, tavallisiin, mutta sitte kuitenkin kiinnostaviin asuihin. Keväällä sain vaikutteita hirveästi mm. Angelica Blickistä, Kenzasta ja Lisa Olssonista, nyt kesällä mun silmää miellyttävät Whitney Portin, Audrina Patridgen, Lauren Conradin, Khloe, Kim ja Kourtney Kardashianin ja Olivia Palermon tyylit. Tästä inspiroituneena aloin varmaan kolmatta kertaa katsomaan The Hillsin kausia läpi, haha! :-D
fashion icons4 fashion icons2 fashion icons fashion icons5 fashion icons3
kuvat Weheartit

4 kommenttia :

  1. Anonyymi4/6/14 20:46

    Heippa, ajattelin kommentoida tähän postaukseen mun toiveita näihin sun postauksiin liittyen, elikkäs toivosin et tekisit joskus semmosen postauksen missä on sun puhelinkuvia ja kertosit niistä jotain tai et alkasit tehä semmosia katsauksia sun viikkoihin :-) tiiän et molemmat on tosi massa aiheita mut minä ja varmasti moni muukin lukija tykkäis tommosista postauksista! :-) ja sit sun huoneesta, jostain reseptistä tai niistä blogeista mitä luet ois kiva saaha postausta. Tässä nyt jotain toiveita, sulla on kiva blogi :-)

    VastaaPoista
  2. anonyymi: joo oon kans miettiny noita puhelinkuvapostauksia, mutta musta tuntuu että niistä tulis tosi naamakuvapainotteisia :-D ihanaa, että jaksoit kommentoida noinkin paljon ideoita, enköhän mä edes jotain noista toteuta!

    VastaaPoista
  3. these ladies all look so super stylish.i adore every single one of these outfits.

    VastaaPoista
  4. sammie: I agree! They are awesome :-D

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥