17. kesäkuuta 2014

2ND HAND

Anteeks, mikä kesäkuu tää on?! Kun aamulla heräsin ihaniin auringonsäteisiin, ajattelin ottaa tänään aurinkoa ja laittaa just pesusta tulleet shortsit jalkaan. No arvatkaa vaan, kun aamupalan jälkeen pääsin vaihtamaan vaatteita - ulkona oli pimeää ja satoi rakeita. Sitä kesti jotain 15 minuuttia, sitten aurinko taas paistoi. Ja iha yhtäkkiä taivaalta satoi järjettömän isoja pisaroita. Tällästä tää onkin ollut sitten koko päivän ja oli kyllä ärsyttävää valita jotain päällepuettavaa, kun lähdettiin siskon kanssa ajelemaan. Mutta se säästä, siirrytäämpäs uusimpiin kirppislöytöihin, joita oon lähiaikoina kassan kautta kotiin kantanut.
clutchh clutch
Niin kauan, kun oon jotain ihanaa clutchia etsinyt, nyt se löytyi! Unelmissa olisi läpinäkyvä tai "sateenkaarimateriaalinen" (onks toi edes sana?), mutta tää nudenbeigenvaaleanruskean sävyinen käy loistavasti näin alkuun. Eikä toi ollut kuin 7 euroa Femmatorilta.
blazer blazerr
Kerroin sillon tässä postauksessa, että käytiin tätini kanssa kirppistelemässä ollessamme mökillä. Se pikkukylän kirppis yllätti kyllä tosi iloisesti. Ajattelin sen olevan täynnä 50 vuotta vanhaa krääsää (jota siellä kyllä olikin), mutta sieltä löytyi kahdella eurolla tällainen hailakan vaaleanpunainen bleiseri. Ensimmäinen värikäs mun neutraalien viereen.
toppp
Niin sanottu heräteostos, eihän tää alunperin Aeropostalelta ostettu toppi ollut kuin euron Femmiksellä. Mutta varmaan yks parhaimmista heräteostoksista - toi on nii nätti nyt kesällä!
topp
Krhm... Mulla itseasiassa on jo tää samainen Hennesin toppi liilana. Tää istuu mulle niin älyttömän hyvin, että kun Femmiksellä tää tuli kolmen euron hintaan vastaan, oli mun pakko napata se mukaan.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥