1. kesäkuuta 2014

1ST OF JUNE

Ansaittu ja kauan odotettu kesäloma alkaa n-y-t nyt! Tuntuu kyllä kovastikkin siltä, että huomenna pitäisi herätä taas kahdeksaksi ja se sanoinkuvaamaton tunne, kun ajattelee että voi jatkaakkin unia Oon kuitenkin ollu ja tuun varmaankin olemaan vähän hukassa tän blogin kanssa. Mistä sitä voisi nyt vääntää postauksen ja mitä siihen pitäisi kuvata? Nytkin oon saanut huimat kaksi kuvaa tästä päivästä, uudet ihanat ruusut, jotka koristaa mun huonetta ja tän iltainen köyhän miehen iltapala. Niin, missä nyt menee vikaan? Motivaatio ton kameran kantamiseen on tällä hetkellä ihan pohjamudissa eikä inspiraatiota tunnu löytyvän millään. Mä haluaisin oikeasti kuulla teiltä jonkinlaisia toivepostauksia, jotta pääsisin tässäkin hommassa eteenpäin. Te ootte kuitenkin iso osa mun bloggaamista Oon kyllä pyöritelly päässä jonkinlaista Room Tour -tapaista postausta tosta mun uudesta huoneesta (jossa oonkin asustellut jo parisen kuukautta...). Emmä tiedä, ehdottakaa te jotain, mitä haluaisitte lukea! :-) pls...
roses iltapalaa

2 kommenttia :

  1. Eikös nyt ole june eikä may? :D
    ja sun huoneest ois tosi kiva saada postausta. Näytti jossain aiemmis postauksis niin hienolt!

    VastaaPoista
  2. salla: eikä, hyvä kun kerroit :-DD en olisi ite varmaan tajunnut ollenkaan!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥