24. toukokuuta 2014

VAATEKAAPIN TÄYTTÖÄ

Kukaan muu yhtään innoissaan Suomen pääsystä kilpailemaan jääkiekon MM-kullasta?! Me ollaan täällä ainakin ihan juhlatunnelmassa ja mulla pyörii jo varmaan neljättä kertaa repeatilla Teflon Brothersin - Kendo Anthem. Huomenna sitten kannustetaan Suomi kultaan! ♥

Viime postauksessa mainitsin siitä videonmuokkausohjelmaongelmasta ja päätin nyt sitten kuvata nää viime aikaiset ostokset, koska haluun vihdoin päästä näyttämään mitä kaikkea on tullut Jumbo-kierroksilta löydettyä. Jätin pois tässä postauksessa näkyvän vyön, joka oli Kappahlista 12,95€ ja Cubukselta ostamat alushousut 6,90€/kpl sekä Gina Tricotista löytämäni kynsilakat 9,95/3kpl.
shoppgffg
Mä annoin pois mun vanhan shortsipuvun, jonka olin bongannut kirpparilta muutamalla eurolla ja kadun sitä ihan sikana. Tai no, kaduin... Tein BikBokista älyttömän hyvän löydön, nimittäin tällainen tumman-neon-vihreän-keltainen rento shortsipuku löysi tien mun rekkiin roikkumaan. Tällä taskuilla varustetulla haalarilla oli hintaa 14,95€. Parempia kuvia tulee sitten asupostauksissa.
asshopiufgdf
Mulla oli todellinen paniikki yhdessä vaiheessa, kun en tiennyt mitä hemmettiä mä laitan mun mekon kanssa siskoni valmistujaisiin. Halusin kuitenkin peittää mun käsivarret, jotka on kyynerpäästä ylöspäin melkein kokonaan appelsiini-ihon peittämät. Nyt se alkaa kuitenkin jo helpottamaan, mutta tällanen Hennesiltä kolmella kympillä löytämäni bleiseri päätyy päälle sitten 31. tätä kuuta.
shoppindrydw4
shopping
Nämä kaksi paitaa sain tavallaan siskoltani synttärilahjaksi, kun oltiin yhdessä pyöriskelemässä Jumbossa synttäreitteni kunniaksi. Tota raitapaitaa oon metsästänyt siitä lähtien, kun näin sen yhdessä blogissa ja koska BikBokissa oli tarjous noista paidoista 12,95/2kpl, lähti mukaan myös tollanen korallinpinkki yksilö.
shopinsdf
Maailman parhain löytö piiitkään aikaan: pitsinen shortsipuku. Kun tämä täydellisyys tuli vastaan Zarassa, en miettinyt hetkeäkään, ottaisinko tämän. Päätin, ettei hintakaan tule mun ja kyseisen shortsipuvun väliin ja huokasin helpotuksesta sovituskopissa. Tää lähti sitten myös mukaan hintaan 29,95€.
shopra
Olin kattonu näitä treenishortseja Hennesiltä jo pitkään ja sinne päästyäni arvoin hetken näiden kirkkaan oranssien ja neonkeltaisten kanssa, mutta päädyin näihin. Ihanat niin lenkillä, kotona tai kivasti yhdisteltynä menee jopa kaupungillakin. Eikä nää maksanut kuin 9,95€. Näistä on muuten tulossa jo asukuviakin, joten jos haluutte nähdä miten oon tällaset shortsit yhdistänyt kouluun sopivaksi, niin stay tuned!!
shopping
Lopuksi vielä nämä jo nähdyt Jeggingsit Zarasta. Ei oo muuten mukavempia farkkuja olemassakaan ja kuumanakin päivänä noi menee hyvin, koska noi ei oo ollenkaan liian paksut. Hintaa näillä oli 27,95€.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥