2. toukokuuta 2014

TÄMÄN HETKEN LEMPPARIT

Pientä hiljaiseloa taas ollut tai siltä se on ainakin tuntunut. Oon kuitenkin eilisen maannut sängyn pohjalla vatsataudin kera (taas kerran...), mutta onneksi olo on nyt jo parempi ja viikonlopun voi aloittaa - melkein - terveenä. Mun piti tehdä jo viime kuun alussa maaliskuun suosikit -postaus ja ajattelin nytkin väsätä huhtikuun suosikit -postauksen, mutta ajattelin vaan mennä helpoimman kautta ja tehdä postauksen tän hetken suosikeista. Osa on siis jo vanhempia, toiset vasta tulleita lemppareita. :-) Löytyikö jotain samoja tuotteita? 
oo
Ihastuin näihin Malavan kynsilakkoihin vasta muutama päivä takaperin ja nyt oonkin innoissani lakkaillut noilla niin varpaan- kuin kädenkynsiäkin. Tällä hetkellä sormissa koreilee tuo sävy 9 Lisboa ja varpaissa sävy 20 Cairo. Tuun näitä varmasti hamstraamaan lisää, oon nimittäin kattonut, että noilla on älyttömän herkullisen värisiä yksilöitä.
vvvv
Ja kuten ollaan aikasemminkin totuttu, tottakai tähänkin postaukseen tungin uuden sarjasuosikin - Awkwardin. Harmittaa, ettei Netflixissä ollut ekaa kautta enempää jaksoja, niin nyt joudun kattelemaan noita ilman tekstityksiä - toimii se niinkin. Oon nykyään niin koukussa eri sarjoihin, että tänkin oon kattonut viidenteen kauteen asti parissa viikossa, huhhuh!
rrrr
Kun lumet suli, kaivoin lenkkarit esille kaappien periltä ja aloitin hiljalleen lenkkeilyn koiran kanssa. Pikkuhiljaa oon aloittanut juoksemaan, mutta oon huomannut, ettei se oo niinkään mun juttu. Kivaahan se on, mutta koiran kanssa meneminen jotenkin paljon mieluisampaa. Musiikit vaan korville ja metsän keskelle kävelemään - luksus Lenkkeily on kyllä niin kiva tapa rentoutua ja unohtaa kaikki ympärillä pyörivät asiat!
iiii
Siitä on nyt about vuosi, kun ekaa kertaa kokeilin turkkilaista jugurttia ja rakastuin! Vuoden aikana on tullut kokeiltua vaikka minkä merkkistä tahansa, mutta voittaja on vihdoin löytynyt. Tää Lidlistä saatava (ainakaan en itse oo muualla törmännyt) Milbonan Greek Style Yogurt on ihan ykkönen niin makunsa kuin koostumuksensakkin takia. 
xxxx
Hankin ton Lumenen peitepuikon vasta viime viikolla ja toi hyppäs tosi nopeasti luottomeikkien kärkeen. Peitepuikot on ennen ollut mulle tosi vastenmielisiä, mutta tää kokeilu poisti kaikki epäilyksen noiden toimivuudesta. Ton koostumus ja väri on ihan täydellisiä mulle, lisäksi toi levittyy älyttömän hyvin. Eikä hintaakaan oo kuin n. 6-8 euroa, mun käsittääkseni.

Toiseksi meikkilemppariksi nousi toi uusi-vanha ripsari, joka on siis odottanut laatikossa käyttöönottoa. Vanha ripsari loppui ja kun en saanut ostettua uutta (tai itseasiassa ostin, mutta se kyseinen Lumenen Raspberry - sarjaan kuuluva ripsari ei ollutkaan ihan mulle), niin päätin kaivaa tän Lorealin Telescopic mascaran käyttöön. Aluksi en ollut tottua näkemiini "hämähäkin jalkoihin", jotka toi ripsari saa aikaan, mutta opettelulla oon saanut väsättyä kivannäköiset ripset - ja tooosi pitkät!
yyy
Muistan joskus aikoinaan peseneeni meikin naamasta pelkällä kasvovedellä - wow - ja muistan sen seuraukset. Naama kukki älyttömän pahasti ja edellispäivän meikkejä sai puhdistaa vielä seuraavanakin aamuna. Nykyään käytän satunnaisesti jotain saippuaa, mitä vessasta löytyy, mutta tää Freemanin Facial Refining Cleanser on pelastanut mun naaman. Toi on todella hellävarainen, tuoksuu hyvälle ja puhdistaa tosi hyvin meikin kasvoilta. 

En aluksi ajatellut hehkuttaa tätä tuotetta, mutta en voinut sitten jättää sitä tän postauksen ulkopuolelle. Tykkään älyttömästi tän Gilletten Satin Care -sheivausgeelistä. Tota ei tarvita paljoakaan ja tuote on muutenkin todella riittoisa. Ja ton öljyn ansiosta iho ei kuivu tai ärsyynny sheivatessa. Rakkautta ensimmäisestä käyttökerrasta lähtien, haha!
wwwww
Viimeisinä halusin mainita Oral-B:n hammastahnan ja Fludent Freshin suuveden. Nää molemmat on nyt tällasia ns. näytekappaleita hammastalääkäristä, mutta meillä on ollut noita aikaisemminkin ihan kauppakoossa. Toi Oral-B on siitä hyvä, ettei se jätä sellaista ällöttävän kitkerää makua suuhun, joka on mulla ollut pieni ongelma aikaisemmin. Ja toi suuvesi taas jättää suun ihanan raikkaaksi, joka tuo todella freshin olon!

2 kommenttia :

  1. Anonyymi2/5/14 19:04

    Toi on kyllä kreikkalaista jugurttia, ei turkkilaista haha :_)

    VastaaPoista
  2. ei vitsi hyvä ku korjasit! :-D piti lisätä että oon kans syönyt kreikkalaista jugurttia miljoonissa eri merkeissä!

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥