14. toukokuuta 2014

LIGHT BLUE

outfit6564 outfit4353
paita saatu siskolta || farkut Zara || vyö Kappahl || kengät H&M

Vitsit miten päivät oikeasti menee nopsaan, nyt on jo keskiviikko ja ens viikolla starttaakin viimeinen kunnon kouluviikko (mitä, nytkö se on jo ohi?!). Tällä ja ensi viikolla saattaakin jäädä postauksen vähän vähemmälle, mulla on nimittäin vielä muutamat kokeet ja perjantaiksi pitäisi valmistella puhe. Eikö ole sitten mitään parempaa tapaa keksitty kuin puhe koko luokalle itse valitsemastaan aiheesta? Mä oon jo nyt ihan paskat housussa, jännittää niin älyttömästi, tuntuu kuin voisin räjähtää. Mulla on kylläkin jo tekstipohja valmiina, nyt täytyy vaan harjoitella mahdollisimman paljon sitä puhumista, se ei nimittäin ole mulle kovinkaan luontevaa (varsinkin, kun koko luokka tuijottaa vaan sua ja kuuntelee vaan sua). Onneksi tätäkin stressiä lievittää ne parin tunnin tauot, kun voi istahtaa sohvalle suomenlippu kourassa ja keskittyä jääkiekon MM-kilpailuihin. Nyt jännitetään, seuraavaksi pitäisi voittaa Valko-Venäjä!

Okei, ehkä nyt voisi mainita hieman tosta julkaistusta asustakin jotain. Ei todellakaan ollut tarkotus näyttää näitä peilin kautta otettuja asukuvia ennen ostospostausta, mutta se taitaa nimittäin venyä - ellette halua sitä tässä lähiaikoina, niin julkaisen sen kuvina, video pitkittää julkaisemista viikolla parilla -, koska näissä näkyykin parit ostetut jutut. Uudet "farkut" Zarasta ja rikki menneen luottovyön tilalle uusi Kappahlista. Sainkin vasta oston jälkeen kotona tietää, etten ostanut farkkuja vaan jeggingsit (pitääkö ne merkata sinne taakse niin huomaamattomaan paikkaan, ettei tule edes ajatelleeksi katsoa?). Tosin, olihan tää hyvä ostos, oon nimittäin aina halunnut kokeilla jeggingsejä, mutten sellasia oo jaksanut metsästää. Tuurilla sitten, jos ei muuten, haha! Pitkästä aikaa laitoin myös ton siskolta saadun paidan, en muistanutkaan kuinka kiva toi on. Mulla olisi tollanen samanlainen pinkkinä, mulla ei vaan ole mitään hajua, kuinka voisin sen yhdistää...

Mutta eiköhän nyt oo jaariteltu ihan tarpeeksi, mä lähden nyt lukemaan vähän ruotsia perjantain kokeeseen (miten voikaan olla mahdollista, kolmen tunnin koulupäivä ja silti siinä on enemmän stressaamista kuin muina päivinä yhteensä? Tästä on tullut opettajille ihan tapa tunkea kaikki perjantaille...). Ja kertokaa mitä teen ton ostospostauksen kanssa, mä en todellakaan osaa päättää teenkö kuva- vai videopostauksen.

4 kommenttia :

  1. teee videolla!:)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: vitsi se piristäisi tätä blogin sisältöä pitkästä aikaa :-D täytyy keksiä sille joku väli, jossa sen voisi edes kuvata valmiiksi!

    VastaaPoista
  3. Miks alla pinkit rintsikat :( Valkoset olis ollut paremmat, ku ei välttämättä olis ees haitannut että olisivat kuultaneet läpi. Toi pinkki on nyt vähän.. Mehh :(
    Niin ja siis millä luokalla ootkaan? En nyt yhtään muista enää :D Ysillä? Mitä oot miettiny että tekisit peruskoulun jälkeen? :)

    VastaaPoista
  4. anonyymi: haha muuten kyllä laittaisin, muttei mulla ole kuin punasensävyisiä ja mustia rintsikoita :-D mustat olisi paistaneet läpi pahemmin! ja oon vasta kasilla, mutta kyllä mä oon jo päättänyt että meen ysin jälkeen lukioon, ellei mieli ens vuonna muutu. :-)

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita - ja vastaan jokaiseen niin pian kuin pystyn. ♥